Ylona Ettema

Super Fijn geholpen in Filiaal Geleen door Rahol, goede uitleg zeer vriendelijk en neemt alle tijd voor je vragen zeer goede verkoper weet waar hij over praat šŸ‘Œ

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw lieve review: fijn om te lezen dat u goed geholpen bent!

Van vliet

Super

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw lieve review: fijn om te horen!

B.Colly

Fijn geholpen in de winkel door een ervaren verkoper. Het bezorgen verliep ook heel goed. Nette bezorgers die de tijd namen om de stoel te plaatsen.

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw lieve review: fijn om te lezen dat u goed geholpen bent. Ik wens u nog veel plezier van uw order toe!

Stijn

ZEER ONTEVREDEN! ik heb een stoel gekocht voor 5000 euro. Stoel geleverd achteraf blijkt dat de stoel finaal scheef is. Mijn moeder is geopereerd, slecht ter been kan niet eens zitten in de stoel.... ZEER ONTEVREDEN! ik heb een stoel gekocht voor 5000 euro. Stoel geleverd achteraf blijkt dat de stoel finaal scheef is. Mijn moeder is geopereerd, slecht ter been kan niet eens zitten in de stoel. Dit is voor haar gezondheid een MUST. Paar gemaild en een paar keer gebeld, Ik wordt niet gehoord en al helemaal niet geholpen. We zijn al 3 maanden verder en nog steeds ben ik niet geholpen. SCHANDALIG. Nog nooit zoiets mee gemaakt!

Bruin

Aardige mensen

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw lieve review: ik wens u nog veel plezier van uw order toe!

C.J. Huijsdens

Wij zijn perfect geholpen door het team , Martin en Jeroen van het filiaal Barendrecht , waarbij geduld goed advies en zeker ook gezellig winkelen het tot een aangenaam bezoek maakte. We zijn dan... Wij zijn perfect geholpen door het team , Martin en Jeroen van het filiaal Barendrecht , waarbij geduld goed advies en zeker ook gezellig winkelen het tot een aangenaam bezoek maakte. We zijn dan ook geslaagd met onze wensen. Vertrouwen dat het vervolgtraject , de levering, ook positeif zal zijn.

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw lieve review: leuk om te lezen dat u goed geholpen bent!

H j van Vliet

Geweest in het filiaal in Barendrecht zeer goed geholpen door 2 vakkundige medewerkers goede service nemen de tijd voor je koffie gekregen en professioneel geholpen een dikke 10 beveel... Geweest in het filiaal in Barendrecht zeer goed geholpen door 2 vakkundige medewerkers goede service nemen de tijd voor je koffie gekregen en professioneel geholpen een dikke 10 beveel het een ieder aan die een relax stoel zoekt

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw lieve review: fijn om te lezen dat u goed geholpen bent!

Daane

Ik ben prettig geholpen

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw review: ik wens u nog veel plezier van uw order toe. Mocht u verder nog vragen hebben dan kunt u ons altijd bereiken op telefoonnummer 085 065 5292!

R. Duindam

Zeer snelle reactie na aanvraag folder.
daarna snel bezoek van de verkoper en een zeer snelle levering.Planning was Februari 2023.
22 november al geleverd.

Reactie Meubelzorg:

Hartelijk dank voor uw lieve review: fijn om te lezen dat u tevreden bent. Ik wens u nog veel plezier van uw order toe!

Tonny hobma

Goede verkoper aan huis! Vriendelijke personeel die spullen kwamen brengen