M.Wierdsma-van der Schee

Via de buren die het balkon hebben laten beglazen door Metalura, zo in contact met Metalura gekomen.
Het bedrijf komt professioneel over. Goede voorlichting over het systeem en uitleg waarom er een behoorlijk prijskaartje aan vast zit.
Heldere communicatie en duidelijke berichtgeving over vervolgproces.

Professioneel , heldere communicatie.
Kwaliteit van product is uitstekend.

Beste mevrouw Wierdsma-van der Schee,
Hartelijk dank voor uw positieve feedback. En uw tip: die nemen we natuurlijk mee.
We wensen u veel plezier toe met uw balkonbeglazing!
Met...
Beste mevrouw Wierdsma-van der Schee,
We wensen u veel plezier toe met uw balkonbeglazing!

Joustra

Uitstekende uitleg en realisatie

Ervaren en betrokken medewerkers

Beste heer Joustra,
Bedankt voor uw review! En goed om te horen dat u overall erg tevreden bent.
We wensen u vele plezierige uurtjes op uw balkon toe!

arts

We zijn er zeer gelukkig mee

professioneel

Beste heer Arts,
Bedankt voor uw positieve review!
Beste heer Arts,
Bedankt voor uw positieve review!
Ik zie dat u vragen hebt over condensvorming. Uw vragen kunt u het beste stellen aan onze serviceafdeling (tel: 0184 23 02 35 of e-mail: service@metalura.nl). Mijn collega staat u graag te woord.
Veel plezier met uw balkonbeglazing!

henk van den heuvel

Positief .er is netjes gewerkt en vriendelijk personeel

Beste heer Van den Heuvel,
Bedankt voor uw positieve review! Veel plezier met uw balkonkamer!

Braakman

Prima geregeld allemaal. Aardige monteurs. Snelle werkers!!

goede voorbereidingen

Beste heer Braakman,
Bedankt voor uw review! We wensen u vele plezierige uurtjes toe op uw beschutte balkon!
Metalura

die ervaring heb ik niet

Evert Jan Sibinga Mulder

Dit is de 2e tuinkamer die ik bij Metalura heb besteld en gekocht. Communicatielijnen zijn kort en plezierig. Aflevering en montage van het product worden professioneel uitgevoerd.

Communicatie en bereikbaarheid. Snel traject.

M Bethlehem

TOP ! Afspraak is afspraak, vanaf het moment van het eerste contact tot de oplevering.

Alle medewerkers die ik gesproken heb zijn trots op hun bedrijf/product, dat geeft veel vertrouwen. De kwaliteit van de door ons uitgezochte tuinkamer voldoet aan alle verwachting. Een verrijking... Alle medewerkers die ik gesproken heb zijn trots op hun bedrijf/product, dat geeft veel vertrouwen. De kwaliteit van de door ons uitgezochte tuinkamer voldoet aan alle verwachting. Een verrijking van onze woning.

W. Lamens

De mensen werken netjes, er is altijd tijd om te overleggen.
De showroom ziet er mooi uit en je kan er een idee vormen over hoe het er bij jezelf uit gaat zien.

De monteurs werken zeer netjes, daar kan menigeen een voorbeeld aannemen.

fam v Wijk.

Prettige deskundige jongens.