Hammels Ben

JME Fleuren

Eerste ervaring is goed.

Neen

Neen

Marc Truijen, Beeldend Kunstenaar.

Snelle en correcte levering en goede producten!

Beschrijf hier uw ervaring

snelle en correcte levering en goede producten!

van Astgoed Nederland bv

Bestellen ging vlot en prima, materiaal ok, het retourneren van de statiegeldpallets is een hoofdpijn dossier geworden en voor mij een reden om niet meer bij jullie te bestellen. ik heb nog steeds... Bestellen ging vlot en prima, materiaal ok, het retourneren van de statiegeldpallets is een hoofdpijn dossier geworden en voor mij een reden om niet meer bij jullie te bestellen. ik heb nog steeds mijn geld niet terug. het is eigenlijk jammer want voor het overige zou ik jullie aanbevelen.

Beschrijf hier uw ervaring

zie boven. Nb jullie hebben wel goede mensen bij het callcenter zitten er gebeurt echter uiteindelijk niets.

Croese-Oosterhuis

Prima service.
Zeer gebruiksvriendelijke tool om snel te bepalen wat en hoeveel materiaal je nodig hebt om een wandje op te zetten.
Goede feedback over leveringen en op tijd geleverd.

Zeker een aanrader.

Emiro Smolders

Prima service!

Nvt

Nvt

J.Plantinga/Fysioworld Laren

Snelle reactie van Sistoshops.
Snelle reactie van Sistoshops.
Bij de eerste levering zaten 3 dingen die niet correct waren. Later is dit hersteld. Over de aanlevering van deze materialen moest van mijn kant veel gebeld worden . Betreffende de te leveren deuren en deurstijlen werd ik niet geinformeerd omtrent de leverdatum. Opgegeven levertijd zou 1 a 2 weken bedragen. De uiteindelijke levertijd bedraagt op 28 oktober bijna 7 weken. De Besteldatum was 18 september. Als tussenoplossing hangen er nu tijdelijk lichtgewicht deuren in, die dan de 28e oktober geruild worden.
De beugels die geleverd zijn voor de deurstijlen passen wel in de stijlen, maar om dan de bovendorpel in elkaar te monteren lukte met deze beugels niet. De nokken van de bovenstijl en staanders vallen dan niet goed in elkaar.
We hebben de bovendorpel daarom maar zonder deze beugels gemonteerd.

Beschrijf hier uw ervaring

Beter aangeven hoe je de profielen het best op de vloer en of plafond moet bevestigen.
Tevens aangeven hoe je de profielen aan elkaar moet verbinden.
Ik heb het met een krimptang...
Tevens aangeven hoe je de profielen aan elkaar moet verbinden.
Ik heb het met een krimptang gedaan.
Voor het inkorten cq inravelen heb ik een metaalzaag gebruikt in een decoupeerzaag van Metabo.
Dit werkte heel goed. Met een blikschaar wat mij door Sistoshops aangeraden was werkte niet.

Tevens aangeven hoe je de profielen aan elkaar moet verbinden.
Ik heb het met een krimptang...
Tevens aangeven hoe je de profielen aan elkaar moet verbinden.
Ik heb het met een krimptang gedaan.

Ben

Snelle service en goede nazorg. Werd snel gebeld voor een afspraak om te leveren en alles netjes verpakt afgeleverd.

Krijn Keijzer

Boven verwachting goed.

Beschrijf hier uw ervaring

Geen enkel punt van verbetering.

Geen enkel punt van verbetering.

Boris

Perfecte klantenservice, denken met je mee en komen afspraken na. Ga zo door!