Content
Deskundigheid
Informatie op de CMS website
Bedieningsgemak CMS

Internationale School Breda

Positief, behulpzaam en meedenkend.

enthousiast personeel, helpen met de Engelse templates die ik vaak nodig heb.

nieuwe templates, na een aantal jaar worden sommige wat saai

Reactie Merit Media:

Beste Ellen, dank voor je positieve beoordeling. Een dezer dagen nemen we contact met je op om te spreken over onze templates en jullie wensen hieromtrent.

Paula Arkesteijn

Reactie Merit Media:

Beste Paula, dank voor je mooie beoordeling en tijd!

D. Smeenk CHC Helicopters Netherlands

Behulpzaam en komen zelf met ideeen.

Pro actieve houding, alhoewel dit in het begin vreemd over kwam.

Op voorhand vertellen dat jullie meekijken in de content. Nu hadden we een heel groot "Big brother is watching you" gevoel, maar uiteindelijk werkt het wel goed.

Reactie Merit Media:

Beste Danielle, dank voor je tijd om ons te beoordelen en de hoge score. We zijn blij dat onze dagelijkse 'bemoeizucht' in de praktijk goed uitpakt. Wel willen alleen maar dat JULLIE boodschap het... Beste Danielle, dank voor je tijd om ons te beoordelen en de hoge score. We zijn blij dat onze dagelijkse 'bemoeizucht' in de praktijk goed uitpakt. Wel willen alleen maar dat JULLIE boodschap het meest effectief overkomt.

Detron Mobile Solutions

Perfect, klantvriendelijk en meedenkend

Reactie Merit Media:

Beste José, dank voor je positieve beoordeling. Als JIJ zegt dat we 'klantvriendelijk' zijn, dan zegt dat heel wat!

Kirsten Franken

Erg goed. Altijd goed bereikbaar, ondernemen snel actie wanneer nodig en zijn oprecht geinteresseerd in je bedrijf om vervolgens dat te vertalen naar goede templates.

Reactie Merit Media:

Bedankt Kirsten, voor je tijd en sympathieke beoordeling. We blijven graag met jullie meedenken.

Serge de Groot

Merit Media denkt mee, draagt goede oplossingen aan en doet wat ze beloven! Kortom TOP!

Merit Media denkt mee, draagt goede oplossingen aan en doet wat ze beloven!

Reactie Merit Media:

Serge, we lopen al dagen met een grote glimlach rond. Dank voor je fantastische beoordeling.

J.P.Stumpf/KLM

Altijd correct, coöperatief en de klant wordt altijd centraal gesteld.

Kennis van zaken en "goed is niet goed genoeg".

Reactie Merit Media:

Wauw! Wat een positieve beoordeling. Dank, Pierre!

club pellikaan

Prima samenwerking. Met nadruk op samen. Zeker in het begin zo ervaren.

kwaliteit

blijf continue persoonlijke aandacht geven

Reactie Merit Media:

Beste Steven, dank voor je beoordeling. We gaan aandacht geven aan je verbeterpunt. Goed als we binnenkort even een kop koffie komen drinken?

Paul Bakkes, KLM Inflight Services

Merit Media verzorgt voor KLM inflight services de video schermen in het bemanningencentrum op Schiphol Centrum en de webapp die daarbij hoort voor de pursers.

klantvriendelijk, veel know-how, goed bereikbaar, oplossingsgericht en innovatief.
zeer professioneel

Reactie Merit Media:

Bedankt Paul, voor de sympathieke beoordeling!

Club Pellikaan

Zeer tevreden! Flexibel, meedenkend, creatief en interesse.

Flexibel, meedenkend, creatief, interesse

Reactie Merit Media:

Dank, Maurice, voor de positieve beoordeling!