Danielle Gage

Goed georganiseerd, zorgzaam, prettige communicatie

Welke twijfels hadden jullie over het Masterskip programma?

Of mijn kind zijn schoolwerk wel zou doen, de reissom bij elkaar wist te verdienen, de vrijstelling van school, een programma wist op te stellen met school.

Hoe was je ervaring met Masterskip uiteindelijk?

Uitstekend: de kern van ons kind is onaangetast, maar doordat veel ruis wegviel heeft hij zich in korte tijd snel kunnen ontwikkelen en is nog zoveel meer zichzelf geworden.

Wat was het resultaat van de tijd met Masterskip?

Een kind dat in korte tijd meer zelfvertrouwen en een groter zelfbewustzijn heeft gekregen, maar bovenal een kind dat zijn eigen route nu kan bepalen en een toekomstvisie heeft die volledig bij hem past.

Aan wie zou je Masterskip aanbevelen? (type mensen)

Kinderen die enthousiast zijn over zeilen en moeite willen stoppen in het voortraject (geld verdienen, communicatie met school). Ouders die hun puber los durven laten en willen zien opgroeien als eigen mens.

Wat is verder nog leuk/interessant om te vertellen aan mensen die overwegen om met Masterskip mee te gaan?

Masterskip is het ultieme loslaten in veilige setting. Maar je doet het als ouder niet alleen, de andere ouders zitten in hetzelfde schuitje en de organisatie van Masterskip is altijd aanspreekbaar. Mijn kind is gegroeid, maar ik ben dat ook. Met zijn vertrouwen in zichzelf is dat van mij in hem ook enorm gegroeid. Zijn toekomstvisie veranderd en in mijn beleving ten goede. Onze onderlinge communicatie en band sterker geworden.

Score voor Masterskip: 5/5
Om welke reis (1 - 5) gaat het?: 5