Irma

Prima cursus die bij mij heft geleid tot nieuwe inzichten in het controller vak

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Hoi Irma, dat is fijn om te lezen. Bedankt voor je feedback.

Marije

Prettige docent en prima afwisseling van theorie en opdrachten.

De vraag en antwoord vragen waren heel erg leuk om te doen.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Hoi Marije, fijn om te lezen dat tevreden bent over de docent en de opleiding. Bedankt voor je beoordeling.

Cynthia

Een fantastische docent gehad Tosca Claessens zij nam alle tijd en wat een goede begeleiding gaf zij.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Wat ontzettend fijn om te lezen, Cynthia! Dat is een mooi compliment voor Tosca. Bedankt voor het delen van je beoordeling!
Markus Verbeek Praehep

De lesinhoud was prima. Een fijne leeromgeving waar je genoeg opdrachten kunt doen. Alleen een min puntje van de laatste module Loonheffingen hier was de leerkracht vaker niet op de hoogte van de... De lesinhoud was prima. Een fijne leeromgeving waar je genoeg opdrachten kunt doen. Alleen een min puntje van de laatste module Loonheffingen hier was de leerkracht vaker niet op de hoogte van de gegevens die actueel waren. Vergeten de wijzigen aan te passen in zijn eigen lesstof en vaker kreeg hij ook van Markus Verbeek de verkeerde informatie. Maar voor mijn doen was het een hele fijn opleiding waar ik het een en ander geleerd hebt en de lesstof ook zodanig in de praktijk heb kunnen toepassen. Even nog een tandje bijzetten om zo ook mijn laatste module af te ronden

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Dat is erg fijn om te horen! Bedankt voor je review en deelname.

Linda

De opleiding was goed en leuk om te volgen. Helaas heb ik hem reactie gekregen vanuit de docent op mijn mail en praktijkopdracht. Dus dat vind ik wel erg slecht! We hadden afgesproken dat ik contact... De opleiding was goed en leuk om te volgen. Helaas heb ik hem reactie gekregen vanuit de docent op mijn mail en praktijkopdracht. Dus dat vind ik wel erg slecht! We hadden afgesproken dat ik contact zou leggen als ik hulp nodig had en daar wordt dan vervolgens helemaal niet meer op gereageerd.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Allereerst fijn om te lezen dat je de opleiding leuk vond om te volgen en je deze als goed hebt ervaren. Verder spijt het ons te lezen dat je geen reactie meer hebt mogen ontvangen. We nemen dit... Allereerst fijn om te lezen dat je de opleiding leuk vond om te volgen en je deze als goed hebt ervaren. Verder spijt het ons te lezen dat je geen reactie meer hebt mogen ontvangen. We nemen dit intern met ons mee.
Markus Verbeek Praehep

-Docent is deskundig in zijn vak en heeft veel parate kennis. Het was voor mij wel storend dat de docent citeerde uit handboek 2021, terwijl ik al handboek 2022 had. Dit zorgde voor verwarring in de... -Docent is deskundig in zijn vak en heeft veel parate kennis. Het was voor mij wel storend dat de docent citeerde uit handboek 2021, terwijl ik al handboek 2022 had. Dit zorgde voor verwarring in de lessen.

Docent gaat soms te snel door de stof heen, waardoor er te weinig tijd is om goede aantekeningen te maken en vragen te stellen. De cursus had van mij wel 1 dag langer mogen duren, zodat er meer tijd is voor het oefenen van examenvragen.

-Voorzieningen zijn qua catering en locatie erg goed, maar lokalen zijn vrij klein (grote groep) en toiletten zijn klein en soms vies.

-Lesmateriaal is prima

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Dat is een compliment voor onze docent, bedankt! Verder kunnen wij ons goed voorstellen dat dit als storend werd ervaren. We nemen je feedback intern met ons mee.
Bedankt voor het schrijven van...
Bedankt voor het schrijven van je review.

Judith Hannah

Uitdagende, interessante materie, waarin praktijk oefening en lesmateriaal ter ondersteuning goed op elkaar aansloten. Fijne medecursisten in een goede sfeer met een hartelijke docente, die de... Uitdagende, interessante materie, waarin praktijk oefening en lesmateriaal ter ondersteuning goed op elkaar aansloten. Fijne medecursisten in een goede sfeer met een hartelijke docente, die de pittige materie hielp op een prettige, natuurlijke manier eigen te maken. Toplocatie, vriendelijk personeel, zeer goede faciliteiten, alsook parkeergelegenheid, goed te bereiken met OV, alsook een heerlijk verzorgde lunch en goedlopend buffet.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Dat is super om te lezen! Bedankt voor je feedback.

Isabelle

De lesinhoud,lesmateriaal erg duidelijk. Docent ook erg goed!
Veel geleerd vandaag, zeker punten die ik kan meenemen in de praktijk.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Angela

Het was een zeer informatieve training, leerzaam en ook direct toe te passen bij de uitvoering van het proces van de loonbeslagen op mijn werk. De docent was top, hij weet veel en kon het op zo`n... Het was een zeer informatieve training, leerzaam en ook direct toe te passen bij de uitvoering van het proces van de loonbeslagen op mijn werk. De docent was top, hij weet veel en kon het op zo`n manier vertellen dat je goed bij de les bleef en actief deelnam!

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Dat is fijn om te lezen, Angela! Bedankt voor je review.

J

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!