Judith

Wim is hele fijne leraar die goed en duidelijk uitlegt
Blij mee

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Dat is super om te lezen, Judith! Bedankt voor je beoordeling.

Lia

Zeer ervaren docent. Ik had zelf meer oefeningen klassikaal/tijdens de lesuren verwacht, dat helpt mij bij het eigen maken van de lesstof.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Dat is erg fijn om te horen, we zullen je compliment intern doorzetten. Bedankt voor je review.

Martin

Wellicht nog andere trainingen volgen die dieper op de materie ingaat.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Bedankt voor je feedback, Martin!

Alice

Het was een fijne dag.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Dat is super om te lezen, Alice! Bedankt voor je feedback.

Claudia

Omdat ik nog vrij recent de PDL opleiding gevolgd heb (2020) kwamen veel onderwerpen aan bod die nog redelijk vers in mijn hoofd zaten. Mijn focus was gericht op het opstellen van een juiste... Omdat ik nog vrij recent de PDL opleiding gevolgd heb (2020) kwamen veel onderwerpen aan bod die nog redelijk vers in mijn hoofd zaten. Mijn focus was gericht op het opstellen van een juiste arbeidsovereenkomst in alle facetten. Ik heb hier inhoudelijk zeker meer duidelijkheid in gekregen, maar mijn inschatting was dat hier meer voorbeelden etc. van gegeven zouden worden.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Wat goed te horen, Claudia! Bedankt voor het achterlaten van je review!

Lizette

Wat ik heel fijn vond is dat de docent rekening hield met het feit dat ik ADHD heb. De docent was betrokken en gaf goed en duidelijk les!

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Wat ontzettend fijn om te lezen, Lizette! Dat is een mooi compliment voor onze docent. Bedankt voor het delen van je beoordeling!
Markus Verbeek Praehep

Ik vond de gevolgde opleiding zeer leerzaam. Het lesmateriaal was prima te noemen en de docent vond ik bekwaam. Hij legt de stuff goed uit.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Bedankt voor je review. Fijn dat de trainer/docent goed beviel! Mochten we in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, denken we graag met je mee.
Markus Verbeek...

Rob

Inhoudelijk zijn de gevolgde modules goed en sluiten aan op de beroepspraktijk. Van een aantal docenten vind ik de communicatie via e-connect niet optimaal. 1 docent heeft eigelijk geen feedback... Inhoudelijk zijn de gevolgde modules goed en sluiten aan op de beroepspraktijk. Van een aantal docenten vind ik de communicatie via e-connect niet optimaal. 1 docent heeft eigelijk geen feedback gegeven op het grootste gedeelte van mijn ingeleverde opdrachten. Ik heb de modules overigens wel allemaal met een voldoende afgesloten, verder prima dus.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Jammer om te lezen, dat je niet tevreden bent over onze docent. We zullen je feedback intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. Bedankt voor je review!
Met vriendelijke...

Moniek

De opleiding is over het algemeen zeer goed bevallen.
De opleiding is over het algemeen zeer goed bevallen.
Wat ik jammer vond is dat het lesmateriaal van module 4 belastingwetgeving niet op tijd geleverd is, en dat we daarnaast ook een andere uitgever hebben dan het welbekende Convoy.
De opleiding in zijn geheel vraagt veel discipline en heeft een groot deel van mijn privéleven in beslag genomen het afgelopen jaar. Wel brengt me dit verder in mijn loopbaan en heb ik het er dan ook zeker voorover gehad om deze tijd er aan te besteden.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Hoi Moniek, wat fijn om te lezen dat je de opleiding over het algemeen zeer goed hebt ervaren. We nemen je feedback wat betreft het lesmateriaal intern met ons mee. Bedankt voor je review.
Met...

Rinze

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Bedankt voor je beoordeling, Rinze!