Sylvia

X

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Bedankt voor het delen van je feedback met ons.

Isabelle

Ik vond de examentraining wel kort,
We hadden nog een 2e oefenexamen gemaakt, die hebben we niet kunnen doornemen.
Verder was het weer heel goed en duidelijk!

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Hoi Isabelle, bedankt voor je review. We zullen je feedback wat betreft de examentraining met ons meenemen. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
Met vriendelijke...

Manon

Veel geleerd tijdens de lessen en de discussies met leraren en medestudenten.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Hoi Manon, bedankt voor het delen van je review. Fijn om te lezen dat je veel hebt kunnen leren tijdens de lessen en de discussies met leraren en medestudenten.
Met vriendelijke...

Maarten

Ondanks dat ik niet dagelijks te maken heb met auditing wist docente Karin op een leuke manier te vertellen over het vak en daagt je uit om actief mee te doen. Voor iemand uit de samenstelpraktijk... Ondanks dat ik niet dagelijks te maken heb met auditing wist docente Karin op een leuke manier te vertellen over het vak en daagt je uit om actief mee te doen. Voor iemand uit de samenstelpraktijk raad ik overigens af om deze module te volgen via E-learning. Het is simpelweg te veel om zelf uit te vogelen.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Hoi Maarten, bedankt voor het schrijven van je feedback. We zullen dit intern met ons meenemen.

Vifs Holding BV

Slecht,door corona zijn de lessen niet doorgegaan, ongezet naar online, sindsdien is mijn opleiding in de soep gelopen.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de opleiding. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze... Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de opleiding. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen. Onze studiebegeleiders kunnen je dan verder helpen. Ook kun je via één van onze social media kanalen contact met ons opnemen indien wij je verder mogen assisteren.
Markus Verbeek Praehep

De opleiding bevatte te weinig informatie over het verwerken van werknemers die voor een Nederlands bedrijf werken en wonen en online werken vanuit een ander land. Dit komt sinds Corona veel voor en... De opleiding bevatte te weinig informatie over het verwerken van werknemers die voor een Nederlands bedrijf werken en wonen en online werken vanuit een ander land. Dit komt sinds Corona veel voor en was niet opgenomen in de lesstof wat ik als een gemiste kans heb ervaren.

Markus...
Markus Verbeek Praehep

De les inhoud was helder, zodat ik weinig vragen had en voelde als een update van kennis verrijking.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding! Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Bianca

Het was een update dus prima

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding, Bianca! Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Was een prima sessie.

Henriëtte

Ik had ervoor gekozen om de opleiding te volgen op locatie maar helaas kon dit niet doorgaan ivm. te weinig aanmeldingen. Hierdoor heb ik de opleiding online gevolgd.
Opzich was dit goed te...
Opzich was dit goed te doen maar het was een ellende dat er elke keer mede studenten (en ikzelf ook regelmatig) uit het leslokaal werden gegooid.
Voordat je dan weer terug ingelogd en terug in het lokaal was, was de rest (uiteraard) al een stuk verder in de les.
Verder zou het ook fijner zijn als je elkaar kan zien, zoals via Teams.
Ik heb hier zelf altijd een hekel aan dat je live in beeld bent maar voor zo een opleiding is dit veel beter omdat je dan veel beter bij de les kan blijven.
Wanneer de docente een vraag stelde, reageerden vaak studenten niet omdat het geluid het niet deed of omdat ze ingelogd waren maar niet aanwezig waren. Zonde van de tijd om daar op te wachten.
Verder is het aan te raden één of meerdere extra lessen toe te voegen, omdat er nu echt ontzettend veel extra tijd in zit, aangezien er heel veel behandeld moet worden in de lessen.
In verhouding met de lesstof/boek is dit bijna niet te doen en moesten we heel veel in onze eigen tijd doen. Aangezien alle studenten (in deze groep) een fulltime baan hebben, vergt dit wel erg veel. Verder een erg duidelijk boek, helaas wel met veel fouten in de antwoorden.
Docente legde alles erg rustig en geduldig uit, maar hield ook rekening met de tijdsdruk, zodat we wel alles konden behandelen wat zij in de planning had.
Betrokken en vriendelijke docente (Tosca Claessens)

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Bedankt voor het achterlaten van je review! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te beteren. We zullen dit zeker met ons meenemen! We hopen dat je desondanks tevreden bent over... Bedankt voor het achterlaten van je review! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te beteren. We zullen dit zeker met ons meenemen! We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.