Lumz.nl

Kwaliteit bezorging
Kwaliteit producten

Bozdag/M

Ik heb een bestelling gemaakt 20 dagen geleden en ze moesten met mij een afspraak maken om mijn bestelling te bezorgen. Niemand heeft me gebeld en ik heb zelf met klantservices contact gehad en... Ik heb een bestelling gemaakt 20 dagen geleden en ze moesten met mij een afspraak maken om mijn bestelling te bezorgen. Niemand heeft me gebeld en ik heb zelf met klantservices contact gehad en medewerker zei dat ze met mij contact opnemen donderdag. Ik kreeg donderdag ook geen bericht en oproep. Donderdag heb ik zel een e-mail gestuurd en ook geen antwoord gekregen.
Dat vind ik echt jammer. Ik denk dat ze hierover contact moet opnemen met de klant en een betere service moet bieden.

Bestelling Niet goed behandelt

Ze kunnen beter met klant contact opnemen

Hi Muhammed,
Dank voor het plaatsen van een review!
We hebben gekeken in ons systeem. Echter komen wij geen e-mail van u tegen dat u via dit kanaal contact met ons heeft opgezocht.
U...
Hi Muhammed,
Dank voor het plaatsen van een review!
U heeft op 30 september bij ons een bestelling geplaatst waarin al duidelijk was dat het bureau vanaf 13 oktober een levertijd zou hebben van 3-5 werkdagen. Daarna heeft uw bestelling inderdaad een vertraging opgelopen van een week, want vanaf 23 oktober hebben wij uw bestelling overhandigd aan de vervoerder. Voor de week vertraging bieden wij u uiteraard onze excuses voor aan en hopen dat het bureau naar wens is.

Peter Staadegaard

Hi Peter,
Bedankt voor het achterlaten van een review!
Veel plezier met je aankoop 😀

B. Broeren

Waardeloos. Lange levertijd, ergens anders zou t de volgende dag al geleverd kunnen worden. In magazijn aangekomen, maar geen bericht dat t klaar stond. Uiteindelijk zelf maar gehaald in het... Waardeloos. Lange levertijd, ergens anders zou t de volgende dag al geleverd kunnen worden. In magazijn aangekomen, maar geen bericht dat t klaar stond. Uiteindelijk zelf maar gehaald in het magazijn. En nu bij uitpakken scheuren in het tafelblad. Zal me benieuwen hoe lang dit weer gaat duren!

Claudia van Eeden

Goede communicatie, snelle levering , mooie meubels, goede prijzen

Goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering

Hi Clau,
Wat leuk dat je bij ons een review achterlaat, dit vinden wij leuk 😉
Heel veel plezier met je prachtige Denza dressoir.

Frida wagenborg

Goede website

Hi Frida,
Hartelijk dank voor het plaatsen van een review!

Roberto Kerskes

Top

Te weinig contact met klant over levering

Stijnie Bijlsma

Zeer goed

Zeer snel geleverd, goede communicatie over de bezorging. Hele mooie slaapbank

Hi Stijnie,
Dank voor het achterlaten van een beoordeling!

Stout

Bestelling ruim twee weken geleden geplaatst. Geen updates over levering, terwijl op de site een levertijd van 2-4 werkdagen wordt genoemd. Geen reactie op mijn mail over een leveringsdatum.

Hi Karen,
Dank voor je beoordeling.
Je bestelling heeft inderdaad een vertraging opgelopen, waarvoor onze excuses.
Neem zo telefonisch contact met u op.

Amy de Hoon

Goed en snel geleverd

Hi Amy,
Hartelijk dank voor het plaatsen van een mooie review!

Ernst Peter Borsje

Mooie producten en snelle service

De tv-kast was direct beschikbaar en kon snel geleverd worden

Hi Ernst Peter,
Dank voor je beoordeling! 😊