Lumz.nl

Kwaliteit bezorging
Kwaliteit producten

Bozdag/M

Ik heb een bestelling gemaakt 20 dagen geleden en ze moesten met mij een afspraak maken om mijn bestelling te bezorgen. Niemand heeft me gebeld en ik heb zelf met klantservices contact gehad en medewerker zei dat ze met mij contact opnemen donderdag. Ik kreeg donderdag ook geen bericht en oproep. Donderdag heb ik zel een e-mail gestuurd en ook geen antwoord gekregen.
Dat vind ik echt jammer. Ik denk dat ze hierover contact moet opnemen met de klant en een betere service moet bieden.

Bestelling Niet goed behandelt

Ze kunnen beter met klant contact opnemen

Reactie Lumz.nl:

Hi Muhammed,
Dank voor het plaatsen van een review!
We hebben gekeken in ons systeem. Echter komen wij geen e-mail van u tegen dat u via dit kanaal contact met ons heeft opgezocht.
U heeft op 30 september bij ons een bestelling geplaatst waarin al duidelijk was dat het bureau vanaf 13 oktober een levertijd zou hebben van 3-5 werkdagen. Daarna heeft uw bestelling inderdaad een vertraging opgelopen van een week, want vanaf 23 oktober hebben wij uw bestelling overhandigd aan de vervoerder. Voor de week vertraging bieden wij u uiteraard onze excuses voor aan en hopen dat het bureau naar wens is.
Team LUMZ

Score voor Lumz.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Buraeo