Luckz

Ulrike

Snelle en correcte service, afhandeling!!

Tim

Stickers waren goed, levering was niet goed.

In de brievenbus geprakt waardoor 1/4 van de stickers onbruikbaar is.

Beste Tim,
Beste Tim,
Wat jammer dat de bezorging niet naar wens is gegaan. Neem alstublieft volgende keer direct contact op met onze klantenservice zodat wij dit ook kunnen opnemen met de post bezorging.
Daarnaast adviseren wij om een klacht te deponeren bij PostNL. Zodat ze zorgvuldiger met uw post omgaan. Met een klacht over de bezorging van een brievenbusbestelling kunt u altijd bij PostNL terecht.
Mocht u nog vragen hebben neem dan gerust contact op met onze klantenservice, wij zijn op werkdagen tot 21:00 bereikbaar.

Slecht

Geen sterke punten

Beste Anoniem,
Beste Anoniem,
We zagen dat uw brievenbus pakketje nog niet is ontvangen. Wat vervelend om te horen. Het is op het moment enorm druk bij de post bezorgers, hier hebben meerdere bedrijven en u als consument last van. Zo zijn er ook stakingen bij de PostNL, hier hebben wij helaas geen invloed op.
Neem alstublieft volgende keer direct contact op met onze klantenservice. In deze gevallen sturen wij vaak een nieuwe kaart op onze kosten opnieuw toe.
We hopen dat u uw review wil aanpassen, aangezien wij helaas geen controle hebben over PostNL bezorgingen.

Son

Kan vele malen beter

Net ontwerp van de kaarten

Testkaart van € 1.00 die is niet beschikbaar, dus wordt je eerst lekker gemaakt en vervolgens betaal je € 5,74 voor een kaartje. En dat is best veel geld!! Dus in dat opzicht; ontevreden en dus ook... Testkaart van € 1.00 die is niet beschikbaar, dus wordt je eerst lekker gemaakt en vervolgens betaal je € 5,74 voor een kaartje. En dat is best veel geld!! Dus in dat opzicht; ontevreden en dus ook de kaarten niet bij jullie besteld … De kaart die besteld was kwam overigens ook pas ná 3 dagen en niet zoals beloofd wordt de volgende dag

Beste Son,
Wat vervelend om te horen dat het u niet is gelukt een proefdruk te bestellen. Bij het afrekenen kunt u kiezen voor de verzendoptie Proefdruk.
Als u deze optie kiest dan wordt uw...
Beste Son,
Als u deze optie kiest dan wordt uw kaart automatisch €1,- of €2,50 indien deze écht foliedrukwerk bevat.
Wij zagen dat u had gekozen voor de rechtstreeks verzenden optie. Dat is inderdaad een andere optie waar je de kaarten direct naar vele ontvangers kan laten sturen, dan doen wij alle kaarten in de enveloppen, plakken we de adresstickers en de postzegels op de kaart. Zodoende worden ze direct verzonden via PostNL. Het is enorm druk bij de postdiensten, vandaar dat het soms iets langer kan duren voordat een kaart aankomt, dit geldt overigens voor alle postbezorging tijdens de drukke wintermaanden.
Neem altijd even contact op met de klantenservice als het niet lukt om de proefdruk van €1,- te bestellen, we helpen u graag.

Claudia

Mooie kwaliteit kaarten en enveloppen. Proefdruk kwam pas na een week. Bij definitieve levering zaten verkeerde enveloppen. Maar werd snel opgelost.

Goede service, bereikbaarheid en kwaliteit.

Controle op verzending

Jacelyn

Snelle levering zelfs lastminute met kerst

duidelijke site, mooie kwaliteit voor niet veel geld

Ciska

Fantastisch