Luckz

Maarten & Claudia

Kwalitatief is het goed. Echter was er een verrassing. Bij sub totaal van de kaart met enveloppe stond er bij de enveloppe € 0. Echter bij het afrekenen, op het laatste controle moment bleek er wel degelijk geld gerekend te worden voor de enveloppen. Dat was een minder leuke verrassing. Voelde een beetje als belazeren.

Kwaliteit en snelheid

Kijk eens goed naar het proces. Klopt het wel?

Reactie Luckz:

Beste Maarten & Claudi,
Hartelijk bedankt voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat het subtotaal niet klopte, dat is zeker niet de bedoeling! Normaal worden alle prijzen altijd duidelijk in het overzicht weergegeven. En afhankelijk van welke envelop je kiest zie je deze prijzen altijd terug in het overzicht van het winkelmandje. Is het eventueel mogelijk dat de enveloppen op 0 stuks stonden? Dan zou het voor kunnen komen dat de enveloppen als 0 euro worden getoond.
We hebben de feedback ook meegenomen in onze evaluatie en hebben dit uitvoerig getest. We hebben het niet kunnen reproduceren. Misschien was het een eventuele lokale browser-cache bug.
Neem eventueel de volgende keer direct contact op met onze klantenservice zodat we dit gelijk kunnen uitzoeken en mee kunnen kijken.
Mocht u nog vragen hebben neem dan gerust contact op met onze klantenservice, wij zijn tot 21:00 bereikbaar.
Team Luckz

Score voor Luckz: 3.5/5