Looping

Stef

Tygo, heeft het goed voor ons geregeld. Alles is netjes afgehandeld

Wim Teunissen

Binnen 10 minuten verkocht! Binnen 24 uur opgehaald en afgerekend. Geen gezeur!!! Kwaliteit wint altijd!

Reactie Looping:

Wat fijn dat we zo snel jouw auto hebben mogen verkopen!

Peter Klingens

Aanvankelijk kreeg ik te horen, dat mijn verwachtingen te hoog waren qua waarde voor de auto. Uiteindelijk is de auto toch voor een hoger bedrag verkocht, dan alle andere biedingen die ik had... Aanvankelijk kreeg ik te horen, dat mijn verwachtingen te hoog waren qua waarde voor de auto. Uiteindelijk is de auto toch voor een hoger bedrag verkocht, dan alle andere biedingen die ik had ontvangen.

Reactie Looping:

Verwachtingen bespreken is erg belangrijk, fijn dat we open en eerlijk alles konden bespreken en daarmee uiteindelijk een mooie prijs voor jouw auto hebben kunnen regelen.

Schouten

Auto verkocht
Vriendelijk ontvangen en zeer correct afgehandeld
Erg tevreden goed bedrijf

Antony Mushi

Enorm vriendelijke, werkneemster aan de telefoon gehad.
Door haar is het verkopen van mijn auto heel makkelijk geweest.

Reactie Looping:

Super om te horen dat je zo goed te woord bent gestaan door onze verkoopspecialiste. Zonder gedoe verkopen, dat is écht ons motto. Fijn dat je het ook zo hebt ervaren.

Roger Abels

De snelle verkoop zou ik 5 sterren geven. Maar ik wil anderen waarschuwen voor de ophalers van de auto. De auto werd beoordeeld als sloopauto (ze hoorden een raar geluid in de motor, het... De snelle verkoop zou ik 5 sterren geven. Maar ik wil anderen waarschuwen voor de ophalers van de auto. De auto werd beoordeeld als sloopauto (ze hoorden een raar geluid in de motor, het plafonddoek was los, maar ze wilden hem voor een deel van de afgesproken prijs meenemen. Mijn fout dat ik daarmee ingestemd heb. Deze sloopauto staat nu bij te koop voor 2350 Euro.

Reactie Looping:

Dank voor je moeite om de review achter te laten. We hebben je al een paar keer proberen te bellen, maar krijgen je helaas niet te pakken.
Het klopt dat de dealer de afgesproken prijs naar...
Het klopt dat de dealer de afgesproken prijs naar beneden heeft gezet, de auto had namelijk dermate onderhoud nodig, dat de dealer hier al bijna 1500 euro kosten voor heeft gemaakt. Daarna kon de auto wel in de verkoop, maar de dealer had helaas geen andere keuze dan het bedrag wat naar beneden zetten vanwege de mankementen die nog gemaakt moesten worden. Uiteraard helpen we je de volgende keer graag, dus bel ons altijd als een dealer over zaken begint. Dan kunnen wij helpen en uitleggen waarom sommige keuzes voorgesteld worden, dat scheelt hopelijk frustraties en onbegrip. Al begrijpen wij die uiteraard goed, het is voor jou natuurlijk gek om zonder kaders (de maakkosten) het bedrag ineens te zien wat jouw auto nu in de verkoop moet opleveren.

Steffanie

Goede service, blijven steeds ik contact of alles volgens plan loopt. Iedereen heeft zich aan de gemaakte afspraken gehouden. Nice!

Heer Ho

Snelle reactie, reeele bod inclusief ruimte voor onderhandeling. Auto was binnen 1 dag verkocht.

Reactie Looping:

Vliegensvlug verkocht dus! Precies zoals wij onze dienstverlening bedoeld hebben :) Mooi dat we samen jouw auto hebben mogen verkopen.

KKA

Topservice. Na aanleveren informatie direct contact. In tegenstelling tot andere aanbieders werd er telefonisch contact opgenomen. Zeer vriendelijk te woord gestaan door medewerkster Jentel. Zeer... Topservice. Na aanleveren informatie direct contact. In tegenstelling tot andere aanbieders werd er telefonisch contact opgenomen. Zeer vriendelijk te woord gestaan door medewerkster Jentel. Zeer vriendelijk en beleefd. Binnen 2 uur opnieuw contact met een goed bod ( hoger dan andere partijen die ik had benaderd). Verdere afhandeling probleemloos. Geduldig vragen van mij kant beantwoord. Afspraak en tijdstip gemaakt met Mark om auto thuis op te halen. Stipt op tijd! Zeer vriendelijk. Geen stereotype autohandelaar! Leuk gesprek en niet nog even proberen de prijs te verlagen. Kortom, alles probleemloos afgehandeld. Service die je nergens meer vindt!