Looping

Jurgen Heppener

Zeer vriendelijke medewerker aan de telefoon gehad.
Hij was rustig en erg duidelijk in zijn uitleg, en zeer geduldig als er extra uitleg nodig was.

Volgende keer dat ik mijn auto wil...
Zeer vriendelijke medewerker aan de telefoon gehad.

Volgende keer dat ik mijn auto wil verkopen kom ik zeker terug.

Reactie Looping:

Mooi dat alles duidelijk en geduldig is uitgelegd en toegelicht. Wij verkopen misschien vliegensvlug, maar dat wil niet zeggen dat we ook zo communiceren.
We staan de volgende keer uiteraard...
We staan de volgende keer uiteraard weer graag voor je klaar.

Klomps

Doen wat ze zeggen en bedrag is echt het bedrag

Wij verkopen auto’s

Super netjes en correct geholpen auto was snel verkocht door de verkoper Cuma , vriendelijk en super meedenkend

Reactie Looping:

Goed om te horen dat alles super netjes en correct verlopen is. Precies zoals wij willen dat onze dienstverlening is. Een volgende keer helpen we je weer graag :)

Cor Tholenaars

Wij wilde onze camper verkopen en vonden looping op het internet.
Hebben ons ingeschreven en binnen 2,5 uur was onze camper verkocht.
wij zijn hier zeer blij mee en zijn ook zeer dankbaar...
Wij wilde onze camper verkopen en vonden looping op het internet.
Hebben ons ingeschreven en binnen 2,5 uur was onze camper verkocht.
wij zijn hier zeer blij mee en zijn ook zeer dankbaar voor de goede hulp van Robin.
Ook met de prijs waren wij blij.
Looping maar ook Robin hartelijk bedankt
Cor en Marianne Tholenaars

Reactie Looping:

'Looping, verkoopt alles op wielen' is onze slogan, maar tof om te zien dat het ook echt zo werkt :-). Bedankt voor jullie vertrouwen in ons team en in Robin en dat wij vliegensvlug jullie camper... 'Looping, verkoopt alles op wielen' is onze slogan, maar tof om te zien dat het ook echt zo werkt :-). Bedankt voor jullie vertrouwen in ons team en in Robin en dat wij vliegensvlug jullie camper hebben mogen verkopen.
Heel graag gedaan en wie weet tot een volgende keer!

Sophie

Fijn, informeel contact met Rutgher. Komen hun (bel)afspraken netjes na en ook de ná-service is prettig.

Nico Reukema

Looping heeft op een snelle en prettige manier een koper voor onze auto gevonden. Deze koper heeft alles perfect afgehandeld. Alleen maar complimenten

Reactie Looping:

Wat fijn dat je we op een snelle en prettig manier hebben mogen helpen met de verkoop van jouw auto. Dank voor de complimenten, die geven we graag door binnen het team.

Frank

Geweldige service en oplossing gericht denken mee in de klant zijn wensen top een aanrader

Perry

Het ging wat snel er zat een weekend
Tussen moest plotseling snel handelen

Arjan Bor

Ik ben prima geholpen met het verkopen van mijn lastig verkoopbare Audi RS Q3. Ze hebben er de hoogst mogelijk prijs voor mij uitgehaald. Nu mijn oude auto snel verkocht is kan ik op zoek gaan naar... Ik ben prima geholpen met het verkopen van mijn lastig verkoopbare Audi RS Q3. Ze hebben er de hoogst mogelijk prijs voor mij uitgehaald. Nu mijn oude auto snel verkocht is kan ik op zoek gaan naar een nieuwe :)

Reactie Looping:

We gaan geen uitdaging uit de weg ;-), maar toch lekker dat dit dan ook gelukt is. Gefeliciteerd met de verkoop en succes vinden met een mooie vervanging voor de RS Q3 :)

Willem Admiraal

Na aanmelding van mijn auto en wat vragen op 4mei 2023 nog geen reactie gehoord , mensen waren wel vriendelijk,groetjes Willem