LOI

dick van mourik

Zakelijk Engels niveau B1 en Business English B2

Ervaringen LOI

Ik vind Business Engels B2 prettiger dan de module zakelijk Engels B1 omdat bij B2 veel meer video's en oefeningen via internet worden aangeboden. Bij zakelijk Engels B1 is het vooral uit het boek... Ik vind Business Engels B2 prettiger dan de module zakelijk Engels B1 omdat bij B2 veel meer video's en oefeningen via internet worden aangeboden. Bij zakelijk Engels B1 is het vooral uit het boek leren.

Beste Dick,
Hartelijk dank voor de mooie review!
Veel succes en plezier gewenst met de opleiding.

Asc de bie

Houder administratiekantoor

Beste Asc de bie,
Hartelijk dank voor de mooie review!
Veel plezier en succes gewenst met de opleiding.

Annemieke van den Wassenberg-de Vin

Microsoft badis

Beste Annemieke,
Hartelijk dank voor de mooie review, fijn om te zien dat de opleiding goed bevalt.
Veel plezier en succes met de verdere opleiding.
Sandra,...
Beste Annemieke,
Veel plezier en succes met de verdere opleiding.

Doktersassistente MBO kort

tot nu toe prima.

Beste Herma,
Hartelijk dank voor de mooie review en fijn om te horen dat de opleiding je bevalt.

Clyde

HB¥ transculturele psychologie

Beste Clyde,
Hartelijk dank voor de mooie review en veel succes e plezier gewenst met de opleiding.

Anne

Concepting en storytelling

Ervaringen LOI

Bij deze cursus horen 3 cursusdagen. De eerste zou twee maanden geleden zijn, de tweede vorige maand. Beide zijn gecanceld en er is geen alternatief geboden. Dus betaald voor cursusdagen die niet... Bij deze cursus horen 3 cursusdagen. De eerste zou twee maanden geleden zijn, de tweede vorige maand. Beide zijn gecanceld en er is geen alternatief geboden. Dus betaald voor cursusdagen die niet worden gegeven. Verder komt de cursus niet echt over een met de beschrijving.

Beste Anne,
Vervelend om te horen dat de lesdagen zijn gecanceld en begrijpelijk dat je deze graag zou willen bijwonen.
Ik heb je een e-mail gestuurd met verdere informatie.
Met...
Beste Anne,
Ik heb je een e-mail gestuurd met verdere informatie.

Annetreiscoach.nl

Storytelling

Behulpzaam

Beste Annet,
Hartelijk dank voor de mooie review en ik wens je nog veen plezier met de cursus Storytelling.

EW

Coaching

Ervaringen LOI

In een woord: dramatisch!
Het enige sterke punt is in het voordeel van de LOI zelf, incasseren van de cursuskosten.
Weggegooid geld, nooit aan beginnen!

Ik wacht al maanden op...
In een woord: dramatisch!
Weggegooid geld, nooit aan beginnen!

Ik wacht al maanden op antwoorden, verschillende mails gestuurd en zelfs aangegeven verdere stappen te ondernemen. 0,0 reactie. Ik kan niet verder met mijn opleiding, dat is de situatie nu. Ik ben ongeveer op de helft met de stof, maar aan het einde van de cursustermijn. Schandalig is het!

Zeer slecht bereikbaar, geen reacties op je mails, geen reacties op officiële klachten, veel te lange tijd tussen examen/uitslagen en/of ingeleverde opdrachten, onprofessionele reacties (als je die al krijgt), onbeschoft personeel. Slechte/onduidelijke portal.

Bart Pols

Myrthe Vermij

LOI cursus

Ervaringen LOI

Hele duidelijke en fijne cursus- Behulpzame en vriendelijke medewerkers.

Beste Myrthe Vermij,
Fijn om te horen dat de cursus goed bevalt en dank voor de complimenten voor de medewerkers.
Sandra, LOI...
Beste Myrthe Vermij,