LOI

Debbie

Apothekersassistente mbo4

Ervaringen LOI

Ik ben zéér tevreden over de LOI tot op heden. Goede duidelijke lesstof, snelle reactie op vragen van de docenten, huiswerk wordt ook snel nagekeken.

Goedemiddag Debbie,

Hartelijk dank voor de positieve review!

Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over de opleiding. Goed om te vernemen dat de lesstof en de docentenbegeleiding goed in de smaak vallen!

Ik wens je nog veel succes en studieplezier toe met het vervolgen van de opleiding!

Ik ga ervan uit je zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen.

Liesbeth vonk

Helpende mbo 2

Goedemiddag Liesbeth,

Bedankt voor de positieve review!

Fijn om te vernemen dat je tevreden bent over de opleiding. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, verneem ik dat graag.

Ik wens je nog veel succes en studieplezier toe!

Trudy

Acrylschilderen en aquarelleren

Ervaringen LOI

Ik ben zeer tevreden, een duidelijke en professionele curcus!

Goedemiddag Trudy,

Bedankt voor de positieve review!

Wat fijn om te lezen dat de opleiding goed in de smaak valt! Bedankt voor deze mooie complimenten, dat doet ons goed.

Ik wens je veel studieplezier en succes met het vervolgen van de opleiding!

natasja meertens

Assistent drogist

Ervaringen LOI

ben nu enkele maanden bezig en heel tevreden over de hulp ondanks dat het een "zelfstandige"opleiding is.De docent helpt je heel goed met vragen en als de moed je even in de schoenen zakt.
Ook is mijn LOI heel duidelijk en overzichtelijk.

Goedemiddag Natasja,

Bedankt voor de positieve review!

Fijn om te vernemen dat je tevreden bent over de opleiding. Goed om te lezen dat de LOI Campus overzichtelijk is en je blij bent met de mogelijkheid om contact te leggen met onze docenten.

Ik wens je veel succes met het vervolgen van de opleiding!

Jeanet Floridas

Engels in de straat

Ervaringen LOI

Ik heb de cursus "engels in de straat" o.b.v. zelfstudie gevolgd . was als opfriscursus bedoeld. Goede en duidelijke CD's, 8 stuks. Was fijn om zelf mijn studietempo te bepalen. Mijn uitspraak en zinsformulering zijn met flinke stappen vooruitgegaan. Mijn nivo is daardoor van steenkool engels nr algemeen beschaafd engels gestegen . Heb meer zelfvertouwen Ik start binnenkort met de cursus voor gevorderden. Just go for it.

Goedemiddag Jeanet,

Bedankt voor de positieve review!

Wat leuk om te lezen dat de cursus je Engels naar een hoger niveau heeft gebracht! Fijn om te vernemen dat het lesmateriaal inclusief cd’s een goede ondersteuning zijn.

Met zo’n instelling moet het helemaal goed komen! Go for it!

Corry

Nagelstyliste

Goedemiddag Corry,

Hartelijk dank voor de positieve review! Wij waarderen de tijd die je hebt genomen om je ervaringen aan ons kenbaar te maken.

Fijn om te vernemen dat je tevreden bent met de gekozen opleiding. Mocht ik je nog ergens mee van dienst kunnen zijn, verneem ik dat graag.

Noortje

Interieur stylist.

Goedemiddag Noortje,

Hennie de Ruiter

Gewichtsconsulent, specialisatie kinderen met over en ondergewicht. Exel ben ik nu mee begonnen. 9

Ervaringen LOI

Ik ben zeer tevreden over de goede service van alles. Leren gaat bij de L.O.I. met heel veel plezier. De discipline om te leren ligt bij je zelf. 8

Goedemiddag Hennie,

Bedankt voor de positieve review!

Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met het totaal pakket; opleiding en service. Vooral dat je plezier hebt in het leren is erg leuk om te horen. Dit is een zeer mooi compliment!

Ik wens je nog veel studieplezier en succes toe met het vervolgen van de opleiding.

Ad Mens

Makelaar-taxateur

Ervaringen LOI

Voor zover ik nu kan beoordelen sluit de leerstof goed aan op de examens.
Het geheel leert makkelijk en wordt op een duidelijke manier uitgelegd. De app met parate kennis Vragen is zeer handig.

Goedemiddag Ad,

Hartelijk dank voor de positieve review!

Wat fijn om te vernemen dat je zo tevreden bent over de opleiding. Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de inhoud van het lesmateriaal en de manier van studeren. Tevens dat de opdrachten je goed helpen met het voorbereiden op deze examens.

Roland Theune

HBO webdesign

Ervaringen LOI

Goede kwaliteit opleiding. Prettig les materiaal. Deskundige docenten.

Goedemiddag Roland,

Hartelijk dank voor de positieve review! Zijn wij erg blij mee.

Het is goed om te lezen dat de opleiding in de smaak valt. Fijn dat je tevreden bent over zowel de kwaliteit als het ontvangen lesmateriaal en de begeleiding van de docenten.

Ik wens je nog veel succes en plezier toe met het vervolgen van de opleiding!