LOI

Sandra

Bedrijfskunde

Ervaringen LOI

Ik ben helemaal niet tevreden over de LOI.
Klantenservice is er alleen voor nieuw aan te winnen klanten. Ik ben vorig jaar maanden bezig geweest om te switchen van opleiding.
Mondeling werden er toen andere afspraken gemaakt dat dat ze op schrift wilden bevestigen. Na heel veel rappelberichten, telefoontjes en berichten op diverse klachtensites kreeg ik eindelijk een reactie. Daarna veel moeten rappelleren om het volledig in schrift te krijgen. Nu ben ik alweer vanaf september bezig om me in te schrijven op de switchoptie. Op een simpele vraag of een bepaalde opleiding start kan blijkbaar niet binnen 5 weken en zonder rappelering gereageerd worden. Ik wacht al sinds 10 oktober op een antwoord op mijn vraag wat de startdatum is. Hang op dit moment voor de zoveelste keer al 30 minuten aan de lijn om in gesprek te komen met de “klantenservice”.

Echt bagger. Advies: Begin nooit aan een klassikale opleiding van de LOI

Goedemiddag Sandra,

Bedankt voor de review!

Wat jammer om te lezen dat je het op deze manier ervaart. Het is uiteraard niet de bedoeling dat de informatie je telefonisch en per e-mail krijgt verschilt. Ik ga graag voor je na wat de status is van je bericht(en). Wil je zo vriendelijk zijn om je cursistennummer toe te sturen middels een bericht aan webcare@loi.nl? Dan ga ik voor je aan de slag.

Zie graag je reactie tegemoet.

Ik ga ervan uit je zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om deze te stellen.

Lineke Dorrestijn

Engels voor beginners en gevorderden.

Ervaringen LOI

De LOI is een goed opleidingsinstituut. Er is genoeg ruimte om het Engels onder de knie te krijgen d.m.v. oefenopgaven, inspreekopdrachten en inzendopgaven. De begeleiding is ruim voldoende, maar bedenk wel dat het geen klassikale cursus is.

Goedemiddag Lineke,

Hartelijk bedankt voor de positieve review!

Fijn om te lezen dat de opleiding en LOI goed in de smaak vallen. Ook goed om te vernemen dat je de begeleiding positief ervaart.

Good luck!

Janneke Paasse

Kindercoach

Ervaringen LOI

Ik ben zeer tevreden over de LOI, ze zijn betrokken en deskundig. Het antwoord op je vragen komt snel en de docent geeft bruikbare feedback. De website is zeer duidelijk en goed te gebruiken.

Goedemiddag Janneke,

Hartelijk bedankt voor de positieve review!

Wat leuk om te vernemen dat je tevreden bent over de opleiding. Wij doen erg ons best om onze studenten zo goed mogelijk te helpen. Fijn dat je dit ook op deze manier ervaart!

Ik wens je nog veel studieplezier toe!

Tuncer Suer

Arabische

Ervaringen LOI

Ik ben zeker tevreden echt een aanrader zeker de beste in opleiding nummer 1 en bij deze gaan zo door LOI

Goedemiddag Tuncer,

Hartelijk bedankt voor de positieve review!

Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over de opleiding en LOI! Hartelijk dank voor de mooie complimenten.

Nog veel succes en studieplezier toegewenst.

Lisa van domburg

Blij met de opleiding

Ervaringen LOI

Wordt goed geholpen met vragen als ik iets niet begrijp ingestuurde opdrachten krijg ik dan ook snel weer terug met beoordeling kortom ben er erg blij mee geen negatieve punten alleen maar positief

Goedemiddag Lisa,

Hartelijk bedankt voor de positieve review!

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de faciliteiten en docentenbegeleiding. Het doet ons goed om te lezen dat je alles zo positief ervaart!

Nog veel succes en studieplezier toegewenst.

Lizanne weijters

Helpende zorg en welzijn

Ervaringen LOI

Ik ben tevreden over de loi, in het begin was het moeilijk om het uit te vinden hoe alles werkt maar als je vragen had kon je makkelijk terecht en werd je goed geholpen ik zou het iedereen aanraden

Goedemiddag Lizanne,

Hartelijk bedankt voor de positieve review!

Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over de opleiding. Goed dat het nu duidelijk is hoe alles werkt. Hartelijk dat voor de mooie complimenten!

Danny Lodder

HBO module Ouderen en Gezondheidspsychologie.

Ervaringen LOI

Zeer tevreden. Erg toegankelijk en erg flexibel, je kan goed je eigen studietempo bepalen. Daarnaast een erg fijne leeromgeving waarin je alles goed overzichtelijk kan houden. Snel je resultaten terug wanneer je iets inzend, en erg goede feedback.

Beste Danny,

Bedankt voor de zeer positieve review!

Als aanbieder van thuisstudies, streven wij ernaar om flexibel studeren mogelijk te maken. Het doet ons goed om te vernemen dat wij dit doel, door middel van snelle reacties en een fijne leeromgeving, kunnen realiseren!

Ik wens je veel succes met de voortzetting van jouw studie. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om deze te stellen aan de docent of onze klantenservice.

Emilia James

Mediation en Conflictbeslechting

Ervaringen LOI

Ik ben zeer tevreden. Het lesmateriaal is makkelijk te gebruiken. Het stof wordt grondig en goed uitgelegd. De vrijheid om mijn studie tijd zelf in te vullen, vind ik super fijn. Is ook goed te combineren met een baan.

Vanessa Pregers

Hbo recht

Ervaringen LOI

Ik ben zeer tevreden met de leerstof en alles erom heen . Makkelijk bij te houden.

Beste Vanessa,

Ik wil je bedanken voor de genomen tijd en moeite om deze review te plaatsen!

Wat fijn dat de inhoud en opbouw van de cursus naar wens is. Daar wij thuisstudies aanbieden, proberen wij alles zo overzichtelijk mogelijk aan te bieden via de online leeromgeving. Mocht je ooit ergens tegenaan lopen of mocht iets onduidelijk zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!

Voor nu wens ik je nog veel studieplezier.

Sebastiao

Tandarts-assistent

Beste Sebastiao,

Bedankt voor de beoordeling!

Uit jouw beoordeling maak ik op dat er nog ruimte voor ons is om te verbeteren. Wanneer je feedback op tips wenst te leveren, dan kan je deze mailen naar webcare@loi.nl. Wij zullen deze voordragen aan de studieleiding.

Wij hebben eerder mailcontact gehad over een examendatum die door onvoorziene omstandigheden moest worden verplaatst. Ik ga ervan uit dat mijn collega’s van het examenbureau op korte termijn contact met jou op zullen nemen om een alternatieve examendatum te overleggen.

Ik wens je nog veel studieplezier! Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om deze te stellen.