LOI

Synia van Berkel-Reyes

M.B.O. Onderwijsassistent

Ervaringen LOI

Ik ben heel erg tevreden over de LOI. Het is wel zo op b.v. M.B.O. niveau: maak alvast je keuze of je een vervolg studie wil of niet. Als je sec een opleiding wil volgen, vraag hoe het zit met het keuzedeel. Tijd speelt een grote rol als je werkt en studeert. Je planning moet ingesteld zijn op wat je op het moment van beginnen nodig hebt en niet tijd besteden aan iets wat in de toekomst komt(vervolg studie) of niet.

Sharon Brands

HBO sjd en HBO bachelor rechten

Ervaringen LOI

Ik ben tevreden met de opleidingen van de LOI, ik heb hier twee opleidingen gedaan

Anna

Loi hbo sph

Ervaringen LOI

Medewerkers behulpzaam wel moeilijk te bereiken, lange wachtlijst

Yolande

Mbo apothekersassistente

Ervaringen LOI

LOI is voor mij persoonlijk een goede keuze. Naast mijn baan van 32 uur kan ik deze thuisopleiding goed combineren.

Natasja Langenberg

Media vormgever

Ervaringen LOI

Fijn contact met de docenten, handig dat je kan studeren waar je zelf wilt en wanneer je zelf wilt. Als er wat is dan proberen ze het gelijk voor je op te lossen. Enige puntje wat ik heb van LOI is dat de klantenservice lang wachtentijden heeft. Zowel de chat als telefonisch. Verder top bedrijf

JBA Volleberg

Engels voor beginners.

Ervaringen LOI

goed, alleen de ICT kan beter.

Susanna

Hovenier

Ervaringen LOI

Voor zover ik dat kan beoordelen, net in de cursus erg interessant en kundig

Yasmin Akram

Onderwijsassitente

m.j.m.p Daniels

Mbo medewerker financiële administratie

zeer tevreden

W. Voorzanger

Opleiding Vertaler Engels

Ervaringen LOI

Hele leuke studie. Een van de weinige opleiders die een bachelor aanbiedt voor studenten die zich interesseren in het vertaalvak. LOI is geschikt voor mensen die werken door afstandsonderwijs aanbieden. De lessen worden goed aangeboden en de begeleiding is ook naar tevredenheid.