LOI

Larissa

Financiele administratie medewerker

Ervaringen LOI

Alles gaat soepel en makkelijk. Redelijk op tijd je antwoord of punt terug krijgen. Maar helaas wel veel filmpje of links die het in de opgaves niet doen.

Thomas Trouwen

BI

Ervaringen LOI

Ik ben tevreden over de LIO, voornamelijk omdat je de studie kan doen wanneer je tijd over hebt.

Rachel bos

Zorg en ondersteuning voor mensen met dementie.

De Hekdsenketel

Praktijk diploma boekhouden

Ervaringen LOI

Super slecht. Slecht advies, slechte communicatie en misleidend

Lenie Ruigrok

Voedingskunde

Ervaringen LOI

Ik ben zeer tevreden over de opelding voedingskunde.
Geen stress alles op mijn eigen tempo.

HC

Java - programmeren

Ervaringen LOI

Het cursusmateriaal is op zich prima, maar het is werkelijk onmogelijk om in contact te komen met de LOI zelf. Ik wilde mijn cursus verlengen, maar het duurt 2 weken voordat er geantwoord wordt op de mail - stellen ze je een vraag terug dan duurt het dus nog twee weken. De chatfunctie geeft - ironisch genoeg - een java nullpointer exception en telefonisch wordt er zelfs na 30 minuten in de wacht niet opgenomen. Ik ben een maand verder en ben nog geen steek verder.

Tonnie Carton

Voedingsadviseur/ gewichtsconsulente

Ervaringen LOI

de cursus is erg interessant.

Maria Jose Porras van Haaren

VPS

Zeer tevreden

Natasja van Tienhoven

Probleem werd gelijk aangepakt!

Ervaringen LOI

De klantenservice is vriendelijk en gelijk oplossing gericht als er wat is. Mijn vraag lag niet bij Loi zelf maar bij de docent. Ik vind het fijn dat Loi gelijk hier op reageert en mee denkt voor een oplossing. Verder is de opleiding die ik doe fijn en heel leerzaam. Zelfs zonder de klassikale uitleg kan ik de opdrachten en examen maken. Ik kan het hierdoor het goed combineren met werk en privé.