LOI

Peter Hofman

Opleiding HBO Programmeren in Python

Ervaringen LOI

Ik ben zeer tevreden over de manire van studeren. Erg flexibel en goed in te passen in de rest van mijn dag. Ik heb me wel erg verkeken in de tijd die de studie nodg heeft, maar gelukkig is er een ruime marge tussen de tijd die voor de opleidng staat en de tijd dat het materiaal beschikbaar is.

Beste Peter,

Bedankt voor je positieve review!

Wat plezierig om te vernemen dat de opleiding goed in de smaak is gevallen. We streven ernaar om de student zoveel mogelijk flexibiliteit te bieden in het volgen van de opleiding. Het doet ons goed om terug te zien dat we hierin onze doelen behalen!

Wij stellen het op prijs, dat je de moeite hebt genomen om ons te complimenteren!

Mochten je nog vragen hebben, aarzel dan niet om deze te stellen

Rebecca Hess

Cursus #C

Ervaringen LOI

Ik zou een cursus volgen in C# maar nooit de inlogcodes ontvangen. Binnen mijn herroepingsrecht de cursus opgezegd en na maanden(!) eindelijk bevestiging gekregen dat ik inderdaad mijn cursus kan annuleren onder het herroepingsrecht en dat het betaalde lesgeld teruggestort zou worden. Tot op heden helaas niets ontvangen.

Nog nooit zo'n slechte instelling meegemaakt. Telefonisch slecht bereikbaar. Via de mail slecht bereikbaar.

Beste Rebecca,

Bedankt voor je bericht.

We vinden het jammer om te vernemen dat je negatieve ervaringen hebt met de LOI. We bevinden ons momenteel in een zeer drukke periode.
Hierdoor kunnen de wachttijden aan de telefoon toenemen.

Ik wil graag voor je nagaan wanneer je het bedrag gerestitueerd krijgt. Hiervoor heb ik je cursistennummer nodig. Wil je zo vriendelijk zijn om ons te voorzien van je cursistennummer? Dit kun je toesturen naar webcare@loi.nl

Wishal Ghirad, LOI Webcare

Wilco

SPH

Ervaringen LOI

Erg ontevreden bijna voortdurend op elk moment erg lange wachttijden bij de telefonische klantenservice, al tussentijds aangegeven dat het ik de verkeerde studiekeuze had gemaak, geen enkele medewerking om omzetting te bespreken, vervolgens net te laat met nieuwe cluster op te zeggen, gevolg cluster 1 is gesloten en kan niet met cluster 1 verder of opnieuw beginnen maar wel met cluster 2 en 3 zonder dat ik feitelijk aan cluster 1 ben toegekomen. Saldo 1800 euro lichter en behalve begrip en medeleven in woorden geen enkele verdere medewerking gekregen.

Beste Wilco,

Bedankt voor je reactie.

Wat vervelend om te lezen dat je ontevreden bent over de geleverde diensten van de LOI.
We willen graag samen met je de situatie bekijken en overgaan tot het aanbieden van een oplossing.

Hiervoor hebben we je cursistennummer nodig.

Wil je zo vriendelijk zijn om ons hierin te voorzien? Je kunt het cursistennummer toesturen naar webcare@loi.nl

Graag zien we je reactie tegemoet!

Laila

Besluit houders van dieren honden en katten

Nog niet eens 1 ster waard. Waardeloze instelling
ZEER ONTEVREDEN! Er wordt een cursus aangeboden die op HBO/UNIVERSITAIR niveau wordt gegeven .
Vooral de laaste module "werken volgens wetten en voorschriften''
Waarbij je LETTERLIJK alle antwoorden uit het boek moet geven. Een lachertje, telkens zakken met een 5! Na hard studeren. Ik zal LOI nooit aanbevelen aan iemand!

Frank Verhoek

Deelcertificaten Havo/Vwo

Ervaringen LOI

Ik ben vrij tevreden over LOI. Ik merk vooral de vrijheid die je krijgt voor het indelen van de leerstof. Wat ik eerst vrij beangstigend vond, In de zin van: 'ga ik dan niet te veel uitstellen'. Maar wat ik er eigenlijk uit heb gehaald is juist het leermoment, dat je niks hebt aan uitstellen. Voor mij is het gewoon heel simpel, mijn staatsexamen is in mei en (nagenoeg) elke dag wil ik een stap zetten richting dat examen. Los van de certificaten die ik hoop te behalen, heb ik door het doen van een deze cursussen ook veel zelfdiscipline gekregen. Iets waar ik in de toekomst wellicht behoorlijk veel aan ga hebben. Het laatste wat ik wil toevoegen is dat bijvoorbeeld Engels op vwo niveau veel kan lijken, maar als je er gewoon aan gaat zitten en er een beetje op tijd mee begint, het prima te doen is.

Beste Frank,

Bedankt voor je positieve review!

Wat plezierig om te lezen dat de cursus goed is bevallen! Wij proberen de studenten zoveel mogelijk flexibiliteit te bieden. Wij waarderen de genomen moeite om ons te complimenteren! Heel veel studieplezier toegewenst!

Taniya

Life Coach

Ervaringen LOI

Flexibel, helder geschreven, informatief, uitgebreid, je krijgt alles in een keer dus je kunt leren zoals voor jou het beste werkt en zeker een goede keus geweest voor mij!

Beste Taniya,

Bedankt voor je positieve review!

Wat fijn om te vernemen dat de cursus life coach positief in de smaak is gevallen!
We proberen onze studenten zoveel mogelijk flexibiliteit te bieden. Daar zijn we gelukkig in geslaagd! Wellicht een nieuwe cursus in de toekomst?
Wij waarderen de genomen moeite om ons te complimenteren!

Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om deze te stellen.

Lorenso Kasmani

Makelaar taxateur

Ervaringen LOI

Tot zover heb ik alle leerstof op tijd gekregen. Literatuur is goed beschreven, het is zo makkelijk mogelijk uitgelegd en bij correctie van de opdrachten krijg ik gelijk feedback wat goed is en wat beter kon. Dat is het allerbelangrijkste voor mij, omdat ik dat niet had bij andere opleidingen

Arakelyan

Taalcursussen

Ervaringen LOI

Wat jammer dat ik nu pas achter kom dat Studieplan een dochteronderneming van LOI was en ik nu pas deze reacties lees....
Daarom wil ik anderen waarschuwen. Wees alert, als je een opleiding kiest om te volgen. Niet naar de reclame luisteren. Loi is meer een commercieel bedrijf dan een opleidingsinstelling. Ze willen zo veel mogelijk geld verdienen en niets geven. Ja, papieren die ze als studiemateriaal naar jou sturen, niet alleen niet volledig zijn maar eveneens veel fouten inhouden....En als je daarna vraagt of ze hun fout willen herstellen, willen ze weer jou laten betalen, voor hun eigen fouten!!!!!!!!! Schandalig! Dus wees nogmaals alert!

Eefke Burg

Associate Media Degree

Ervaringen LOI

Opzeggen moet twee maanden van tevoren. Op de eerste opzegbrief werd niet gereageerd. Tweede brief aangetekend verzonden. Ook niet gereageerd. Vervolgens na betaalherinnering (na twee maanden na verlengdatum) nagebeld wat er aan de hand was. Toen pas een antwoord gekregen, dat ik te laat zou zijn geweest? Probeer maar eens vier maanden na het verzenden van je eerste brief aan te tonen dat dit niet het geval was. Hebben administratie slecht op orde. Mocht je overwegen om een studie te volgen bij de LOI: zeg hem alvast op, want later heb je daar de kans niet meer voor.
>>>>
Na contact met Shannon blijkt dat ze vooralsnog niets voor me kan betekenen. Ik moet een bewijs van verzending versturen van de tweede brief: daar hebben ze zelf op gereageerd met een excuses per mail dat ze niet op tijd konden reageren, een beetje gek? Dit heb ik net verstuurd en nu krijg ik weer een reactie dat ik binnen 7 dagen antwoord van ze krijg. Ik word hier heel verdrietig van.
Nog een laatste reactie dan: Aan de hand van de laatste reactie heb ik navraag gedaan bij mijn juridisch adviseur met betrekking tot deze zaak. Zij geeft het volgende aan: "een studie-overeenkomst voldoet aan de wettelijke omschrijving van de overeenkomst van opdracht. De regels omtrent deze overeenkomsten zijn vastgelegd in artikel 7:400 e.v. van het Burgerlijk Wetboek. Meer specifiek staat in artikel 7:408 dat de opdrachtgever de overeenkomst altijd mag opzeggen.

In de algemene voorwaarden die van toepassing zijn op de cursusovereenkomst is vaak een beding opgenomen dat bij opzegging alsnog het volledige cursusgeld verschuldigd is. Deze bepaling wordt opgevat als een onmogelijkheid tot tussentijdse opzegging en is daarmee in strijd met artikel 7:408 van het Burgerlijk Wetboek (zo oordeelde het Hof Arnhem in een eerdere zaak). Dit betekent dat een dergelijke bepaling kan worden vernietigd."

Volgens voorwaarden die in strijd zijn met de wet dus. Tip voor iedereen: niet in zee gaan met een bedrijf dat er dergelijke illegale praktijken op nahoudt.

Deborah

Evenementenmedewerker

Ervaringen LOI

Zeer tevreden het helpt mijn leven beter te maken voor mezelf en mijn kinderen

Loi maakt mogenlijk

Beste Deborah,

Hartelijk dank voor je positieve review!

Wij vinden het fijn dat ons manier van educatie geven positief bevalt ! De LOI staat voor groei in je persoonlijke ontwikkeling. Erg leuk om te vernemen dat wij daar een positieve invloed in hebben!

Ik ga ervan uit je zo voldoende te hebben geĆÆnformeerd. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om deze te stellen.