LOI

Suzan van Meurs-Korthof

Onderwijsassistent

Ervaringen LOI

Ik ben best tevreden over de LOI. De inzendopgaven worden snel nagekeken en voorzien van duidelijk en opbouwend commentaar. Wat iets minder handig is, is dat contact met de organisatie zelf wat stroef verloopt. Verder is de prijs/kwaliteit verhouding wat mij betreft prima.

Ron

Online Marketing

Ervaringen LOI

Ik ben zeer te reden over deze HBO module, omdat het heel duidelijk wordt uitgelegd en dat het ook is meegegaan met de huidige tijd.

Martine Boele- de Bruijn

Pedagogisch medewerker

Ervaringen LOI

Ik ben erg tevreden over de LOI, prettig dat je het in je eigen tempo kan doen. Ik zou het zeker aanbevelen.

A.M. van Onna

Kunst en cultuur geschiedenis

Mark Foesenek

Professioneel webdesigner

Huub In den bosch

Logistics Management

Ervaringen LOI

Ik ben nog niet erg lang geleden gestart met de studie, tot nu toe vind ik de studie goed te combineren met het werk. Helaas een tegenvaller gehad wat betreft mijn vrijstellingsonderzoek, ik heb bepaalde vraagtekens bij de uitkomst (Na 2 jaar HBO Automotive Engineering met uitgebreide onderwijsexamenreglementen geen vrijstelling kunnen krijgen voor rapporteren / basisvaardigheden?)

Volgende week heb ik mijn eerste examen, ik ben benieuwd naar het verloop hiervan. (Niet direct de uitslag, meer de afname)

Rein Mehlbaum

HBO verpleegkunde

Veel zelfstandigheid vereist.
Soms een overvolle les, soms een nutteloze les.
Kost over het algemeen veel tijd en moeite om een vraag te stellen via de telefoon of mail.

Sharona de heer

Nagelstyliste

Ervaringen LOI

Eigenlijk wel heel tevreden goeie hulp kwa opdrachten

H Sikkema

MBO Pedagogisch medewerker kinderopvang

Ervaringen LOI

Ik ben zeer tevreden. Via de leerweg is het handig om te zien wat je moet doen en wat je al gedaan hebt. Steeds een stapje verder en leuk om de inzendopgaven weer terug te krijgen en de feedback te lezen.

Liza de Groot

HBO Bachelor Vertaler Duits

Ervaringen LOI

Ik ben heel blij dat ik bij LOI studeer. De docenten beantwoorden vragen snel en geven een uitgebreide feedback op mijn huiswerk. Klantenservice is redelijk goed bereikbaar en ik word meestal goed geholpen.