LOI

D. Veranders

Schuldhulpverlening (Kiwa)

Ervaringen LOI

Ik ben tevreden over deze opleiding van de LOI. In de LOI campus is een goed overzicht van het leerpad, waardoor duidelijk is hoe de stof doorlopen kan worden. De huiswerkopdrachten worden zeer snel nagekeken.

jaap van eersel

Geschiedenis van Nederland

Ervaringen LOI

Ik ben zeer tevreden over LOI. Begeleiding, bij vragen, het innovatieve vooral.
Curcus inhoudelijk is van een goed en duidelijk niveau. Je wordt verplicht de stof goed op te nemen. Meerkeuze vragen afgewisseld met kleine scripties. Prachtig samengesteld.

Beste Jaap,

Ik wil je bedanken voor de genomen tijd en moeite om jouw bevindingen kenbaar te maken!

Het doet ons goed om te lezen dat je te spreken bent over de kwaliteit die wij leveren. Wij proberen de inhoud van onze opleidingen op een variërende manier aan te bieden, zodat onze studenten gemotiveerd worden en blijven.

Ik wens je veel succes met de voortzetting van jouw studie! Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Eline

Nagelstyliste

Goedemorgen Eline,

Hartelijk dank voor de positieve review!

Wat fijn om te vernemen dat je zo tevreden bent over de opleiding. Mocht ik je nog ergens mee van dienst kunnen zijn, verneem ik dat graag.

Voor nu wens ik je nog veel succes en studieplezier toe!

Ik ga ervan uit je zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om deze te stellen.

Tandarts lent

Tandartsassistent

Tevreden

Beste Tandarts Lent,

Ik wil je bedanken voor de positieve review!

Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent over de opleiding.

Ik wens je nog veel studieplezier. Mocht je vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Denny Bongers

Basiscursis zakelijk Engels

Ervaringen LOI

Veel vrijheid, naast mijn drukke baan lastig in te plannen. Er is zelf disipline nodig.

Goedemiddag Denny,

Bedankt voor de positieve review!

Goed om te lezen dat je tevreden bent over de opleiding. Een thuisstudie heeft inderdaad zelfdiscipline nodig. Mocht je hier meer advies/coaching bij nodig hebben kan je altijd de docent of onze klantenservice raadplegen.

Ik wens je nog veel studieplezier!

Amanda van garderen

Thuiskapster

Ervaringen LOI

Zeer tevreden ! Erg behulpzaam en zeker als je even niet kan leren omdat er zoals bij mij helaas me jongste dochtertje tussen komt die vaak zieknhuisbezoeken heeft je dan even je werk kan laten liggen en de prijs is ook exht top zo kan je toch een mooi vak kiezen en de medewerkers zijn ook super behulpzaam

Goedemiddag Amanda,

Hartelijk dank voor de positieve review!

Het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent over de opleiding. Wat fijn om te vernemen dat de manier van flexibel studeren goed past bij de behoeften van je gezin. Bedankt voor het mooie compliment over de medewerkers! Ik ga dit zeker intern doorspelen.

Nog veel succes en studieplezier toegewenst!

Mylene Nijman

Toelatingsexamens PABO

Ervaringen LOI

De LOI denkt mee in stappen naar de toekomst. Vragen worden snel beantwoordt en de kundige medewerkers weten waar ze het over hebben.

Goedemiddag Mylene,

Hartelijk dank voor de positieve review!

Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over de LOI en dat de opleiding in de smaak valt. Bedankt voor de mooie complimenten!

Ik wens je nog veel succes en studieplezier toe.

Dolores wezer

Nagelstylist & visagist

Goedemorgen Dolores,

Hartelijk dank voor de positieve review!

Wat fijn om te vernemen dat je zo tevreden bent. Mocht ik je nog ergens mee van dienst kunnen zijn, verneem ik dat graag.

Voor nu wens ik je veel succes en studieplezier toe met het vervolgen van de opleiding!

HV

Nooit meer!!

Ervaringen LOI

Zeer slecht. Ik bestelde een cursus Vrij tekenen. Startdatum 30 okt. Vanaf hoofdstuk 1 moet ik opgaven maken en toezenden. Een echte doe- cursus. Echter krijg ik pas na drie maanden mijn materialen toegezonden (potloden, verf, krijt, penselen, stiften, papier) Dit staat nergens bij de cursus beschreven. Ik stuurde al 4 mails; geen reactie. Al 2x de klantenservice gebeld. Vandaag zelfs bijna 40 min in de wacht gezet!! Oplichters zijn het. Ik deed vaker een cursus. Ik was tevreden, maar dit is zo belachelijk. Ik heb gevraagd om een schriftelijke reactie. Ben benieuwd of deze komt.

Het ontvangen pakket is incompleet en er zijn onderdelen kapot. Dus de oplossing is niet naar wens.. Ik snap niet dat jullie een klacht zo slecht afhandelen.

Beste Hennie,

Ik wil je bedanken voor de genomen tijd en moeite om jouw bevindingen kenbaar te maken.

Naar aanleiding van jouw review hebben wij reeds contact gehad over de ontstane situatie. Het klopt dat wij een drempelbedrag hanteren voor het verzenden van de praktijkmaterialen behorende tot de cursus Vrij tekenen. Dit bedrag dient eerst aan lesgeld te worden voldaan, voordat wij het lesmateriaal verzenden. Wij kunnen begrijpen dat deze informatie niet duidelijk gecommuniceerd is. Mijn excuses hiervoor!

Naar aanleiding van jouw bericht hebben wij de informatie m.b.t. het drempelbedrag aangepast op onze website, zodat komende cursisten hier duidelijk over geïnformeerd worden.

Hiernaast is het lesmateriaal voor de module Tekenen in kleur reeds verzonden, zonder eerst het drempelbedrag aan lesgeld te voldoen. Op dit moment kunnen wij je nog niet direct voorzien van het lesmateriaal voor de module Tekenen in zwart-wit, daar wij deze pakketten momenteel niet op voorraad hebben. Naar verwachting zullen de pakketten in de loop van deze week geleverd worden, waarna we direct een pakket naar jouw adres zullen versturen.

Ik hoop je op deze manier van een passende oplossing te voorzien. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Niki de Hollander

Makelaar-taxateur

Ervaringen LOI

LOI maakt studeren leuk. Je krijgt stap voor stap alle onderdelen toegestuurd, zodat de 'berg' niet zo groot lijkt. Je kan studeren waar en wanneer je wilt!

Goedemorgen Niki,

Hartelijk dank voor de positieve review!

Wat leuk om te lezen dat wij je plezier in studeren vergroten! Ook goed om te vernemen dat onze manier van flexibel studeren in de smaak valt.

Ik wens je veel succes en studieplezier toe!