LOI

Petra Creutzberg

Communicatie en multimedia design

Goede begeleiding. Duidelijke leerweg

Beste Petra,
Hartelijk dank voor de mooie review en veel succes gewenst met de verdere opleiding.

Tessa

Persoonlijk begeleider maatschappelijke zorg

Erg tevreden!

Beste Tessa,
Bedankt voor de mooie review en veel succes en plezier gewenst met de verdere opleiding.

Matthijs Graafland

Hebreeuws

Tevreden

Beste Matthijs,
Dank je wel voor je beoordeling. Wat prettig om te lezen dat je LOI zou aanbevelen. Ik wens je namens LOI nog veel succes met je opleiding Hebreeuws.
Met vriendelijke groet,...
Beste Matthijs,

Berendina Meijer

Geschiedenis vwo

Ervaringen LOI

Goede ervaringen. Ook met andere vakken die ik heb gevolgd: Nederlands, Engels, Frans en Duits.

Beste Berendina,
Beste Berendina,
Dank je wel voor je beoordeling. Hier worden wij helemaal blij van! Wat prettig om te lezen dat je goede ervaringen hebt opgedaan met LOI en de variatie aan vakken die wij bieden.
Ich wünsche Ihnen viel Erfolg!

Bieneke van der Does

Visueel communiceren

Ervaringen LOI

Ik ben tevreden over LOI, hoewel de specifieke opleiding niet aansloot op mijn wensen/verwachtingen. Het was wat theoretischer dan verwacht en er werd uitgegaan van een bepaalde kennis&kunde... Ik ben tevreden over LOI, hoewel de specifieke opleiding niet aansloot op mijn wensen/verwachtingen. Het was wat theoretischer dan verwacht en er werd uitgegaan van een bepaalde kennis&kunde waarover ik niet beschik. Daardoor heb ik de opleiding niet af kunnen en willen afronden

Beste Bieneke,
Beste Bieneke,
Namens de Leidse Onderwijsinstellingen dank ik je hartelijk voor je feedback. Het is spijtig om te lezen dat de opleiding niet volledig aansluit aan de verwachtingen. Ondanks wensen wij je veel succes in de toekomst!

D Witkamp

Medische kennis en terminologie

Zeer prettig

Beste Denise,
Beste Denise,
Dank je wel voor je beoordeling. Wat prettig om te horen dat je prettige ervaringen met LOI hebt gemaakt. Ik wens je namens LOI nog veel succes met je opleiding medische kennis en terminologie.

Carolien Kauffman

Dierenartsassistent paravetrinair

Ervaringen LOI

Super snel antwoord op al mijn vragen en er werd met me meegedacht over hoe ik een studie kon combineren met mijn ziekte, na gebeld te hebben zelfs de inschrijfkosten cadeau gekregen

Hoi Carolien,
Wat vervelend om te horen dat je gezondheidsproblemen hebt. Het is natuurlijk wel fijn dat we alsnog een manier hebben gevonden waarop je kan studeren!
Ik wens je heel veel...
Hoi Carolien,
Ik wens je heel veel succes met je opleiding tot dierenartsassistent.

Shirley

Apotheek assistente

Eerste opleiding bij loi

Beste Shirley,
Wat fijn om te zien dat je een goede eerste ervaring hebt met de LOI, en dat je dit ook zou aanbevelen bij anderen.
Wij wensen je veel succes met je opleiding tot apotheek...
Beste Shirley,
Wij wensen je veel succes met je opleiding tot apotheek assistente!

Pieter Brouwer

Roman schrijven

Eerste

Hoi Pieter,
Dank je wel voor je goede beoordeling. Wij zijn heel blij om dit te zien.
Hoi Pieter,
Dank je wel voor je goede beoordeling. Wij zijn heel blij om dit te zien.
Ik wil je veel succes wensen met je cursus Roman Schrijven, en hoop straks een boek van jou in de boekwinkel te zien!

Pamela Langeveld / Toorenth Projecten BV

Spaans voor beginners

Beste Pamela,
Hartelijk dank voor de mooie review en nog veel plezier met de opleiding.