LOI

Sharona Van eck

Middle management

Beste Sharona,
Dank je wel voor de sterren en je beoordeling. Leuk om te lezen dat je LOI zou aanbevelen. Ik wens je namens LOI nog veel succes met je opleiding Middle Management.
Beste Sharona,

Lucien Keizer

Communicatie

😃

Beste Lucien,
Dank je wel voor de goede beoordeling. Wat prettig om te lezen dat je LOI zou aanbevelen. Ik wens je namens LOI nog veel succes met je opleiding Communicatie.
Beste Lucien,

N.N.V. Ignacia

Digital Marketing

Ervaringen LOI

To be honest no experience, but been reading little about it

Dear student,
Thank you very much for the review. Good luck with your programme Digital Marketing.
Kind regards,

Marcos Buiza

MBA

Ervaringen LOI

Over het algemeen ben ik zeker tevreden over de LOI

Beste Marcos,
Dank je wel voor de goede beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met LOI. Ik wens je namens LOI nog veel succes met je opleiding MBA.
Met vriendelijke groet,...
Beste Marcos,

Marlinda

Illustreren

Over het algemeen positief

Beste Marlinda,
Dank je wel voor de sterren. Wat prettig om te lezen dat je LOI zou aanbevelen. Ik wens je namens LOI nog veel plezier en succes met je opleiding Illustreren.
Beste Marlinda,

Lorenza Blokker

Wiskunde B en Natuurkunde HAVO

Eerste opleiding

Beste Lorenza,
Dank je wel voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je LOI zou aanbevelen. Wij wensen je veel succes met je eerste LOI opleiding Wiskunde B en Natuurkunde Havo.
Beste Lorenza,

Claire Duchateau Hufkens

Fiscaal recht en economie

Beste Claire,
Beste Claire,
Dank je wel voor de sterren. Wat fijn om te lezen dat je ervaringen met LOI goed zijn en je ons zou aanbevelen. Ik wens je namens LOI nog veel succes met je opleiding fiscaal recht en economie.

Intrathuin

Thuinarsietekt

Ja was leuk

Beste Mirjam,
Dank je wel voor de goede beoordeling. Hier worden wij helemaal blij van. Wat leuk om te lezen dat je goede ervaringen hebt gehad met je opleiding Tuinhuisarchitect.
Ik wens...
Beste Mirjam,
Ik wens je veel succes met je opleiding.

Biologische psychologie

Nog niet

Beste Jacky,
Hartelijk dank voor de sterren.
Mark, LOI Webcare

Henk ten Kortenaar

Inleiding Big Data

Uitstekende onderwijsorganisatie

Beste Henk,
Wat fijn om te horen dat je blij bent met de opleiding.
Mark, LOI Webcare