LOI

Elena

Spaans voor beginners en gevorderden

Ervaringen LOI

Prettig dat je zelf je studietijd kan indelen.

Beste Elena,
Wat fijn om te horen dat de opleiding u bevalt.

Sander

Software development

TTA Hoekstra

Moderne bedrijfsadministratie

Ervaringen LOI

De "lesboeken" die gestuurd werden waren OF een beknopte onvolledige samenvatting in moeilijk Nederlands geschreven voor het LOI, waarbij je eigenlijk het vak al had moeten halen om het een beetje... De "lesboeken" die gestuurd werden waren OF een beknopte onvolledige samenvatting in moeilijk Nederlands geschreven voor het LOI, waarbij je eigenlijk het vak al had moeten halen om het een beetje te snappen OF een incomplete boekenset van Convoy. Uiteindelijk zelf nog 250 euro aan studieboeken gekocht om alles van Convoy te hebben. Ik volg de studie klassikaal, heb 1 docent voor alle modules die niet super is in lesgeven of het beantwoorden van vragen of het lezen van zijn mail, dingen pas op het laatste moment stuurt en nu hij ziek is al weken niet bereikbaar is. Inmiddels zou komende zaterdag de volgende module moeten beginnen, terwijl we nog twee lesdagen van de huidige module door moeten. LOI is heel slecht in contact en de klassikale bijeenkomsten zijn compleet onbetrouwbaar. De eerste bijeenkomst ben ik naar de locatie gegaan en kreeg ik daar pas te horen dat de les niet door ging. Hiervoor geen excuses of reiskostenvergoeding ontvangen, werd alleen maar van kastje naar muur gestuurd. Het ik het eerder geweten, dan was ik de online versie gaan doen met de studieboeken van Convoy, scheelt onnodige reiskosten voor saaie lesjes met opgaafjes en had ik alleen 2 handige tips per vak/module gemist.

Beste Aletta,
Natuurlijk begrijp ik uw verbazing dat er meerdere dingen niet lekker lopen bij uw opleiding. Zeker de lesdagen zijn natuurlijk niet zoals het hoort.
Mocht ik iets voor je...
Beste Aletta,
Mocht ik iets voor je kunnen betekenen, ontvang ik graag een mail via webcare@loi.nl

Syahidahnatrah

Ontwikkelingspsychology

Ervaringen LOI

Super positief. Ik hoop mijn examen te halen, dit is helemaal aan mij gezien jullie alle opties aanbieden voor een goeie learning curve

Beste Syahidahnatrah,
Beste Syahidahnatrah,
Dank je wel voor de goede beoordeling. Hier worden wij helemaal blij van. Wat prettig om te lezen dat je tevreden bent met LOI en je opleiding Ontwikkelingspsychologie. Ik wens je namens LOI alvast veel succes met je examen!

Privé opleiding

Basis Elektrotechniek

Ik ben tevreden

Beste student,
Dank je wel voor de goede beoordeling. Hier worden wij helemaal blij van! Het is prettig om te vernemen dat je LOI zou aanbevelen en dat je tevreden bent met LOI.
Ik wens je...
Beste student,
Ik wens je namens LOI nog veel succes met je opleiding Basis Elektrotechniek.

Mohammed

Grafisch ontwerper

Zeer goed

Beste Mohammed,
Dank je wel voor de goede beoordeling. Hier worden wij helemaal blij van! Het is prettig om te vernemen dat je LOI zou aanbevelen en dat je goede ervaringen maakt met LOI....
Beste Mohammed,
Ik wens je namens LOI nog veel succes met je opleiding Grafisch ontwerper.

Stefan Bruinsma

HBO-programma Kwaliteitsmanagement

Weinig tot geen

Beste Stefan,
Dank je wel voor je beoordeling. Hier worden wij helemaal blij van. Wat prettig om te lezen dat je LOI zou aanbevelen.
Ik wens je namens LOI nog veel succes met je opleiding...
Beste Stefan,
Ik wens je namens LOI nog veel succes met je opleiding HBO-programma Kwaliteitsmanagement.

Michelle de Boer

Social work

vriendelijk en behulpzaam

Beste Michelle,
Dank je wel voor je beoordeling. Hier worden wij helemaal blij van. Het is prettig om te lezen dat je LOI zou aanbevelen en je ons als vriendelijk en behulpzaam ervaart.
Ik...
Beste Michelle,
Ik wens je namens LOI nog veel succes met je opleiding Social Work.

Kevin

Typen 3D

Ervaringen LOI

Deskundige medewerkers met duidelijk communicatie é uitleg

Beste Kevin,
Dank je wel voor je beoordeling en dat je LOI zou aanbevelen. Wat prettig om te horen dat je tevreden bent over de communicatie, service en uitleg.
Ik wens je nog veel succes...
Beste Kevin,
Ik wens je nog veel succes met je cursus Typen 3D.

Koc

Beveiliging

Zeer goed

Beste Kadir,
Wat fijn om te horen dat de opleiding jouw bevalt.