LOI

Ingrid

Gesp. Pedagofisch medewerker

Goed!

Beste Ingrid,
Hartelijk dank voor de complimenten.

Monique

Tevreden

Ervaringen LOI

Om iets nieuws te leren is de les stof zeer goed in elkaar gezet

Beste Monique,
Hartelijk dank voor uw complimenten.

Mattien

Marketing en Sales

Beste Mattien,

Roos

Dierenartsassistent paraveterinair

Ervaringen LOI

Ik ben tot nu toe erg tevreden. Had mijn materiaal ruim op tijd voor de opleiding binnen zodat ik me makkelijk kon voorbereiden op de 1e lesdag. Die mij overigens prima beviel ondanks dat ik geruime... Ik ben tot nu toe erg tevreden. Had mijn materiaal ruim op tijd voor de opleiding binnen zodat ik me makkelijk kon voorbereiden op de 1e lesdag. Die mij overigens prima beviel ondanks dat ik geruime tijd niet meer in de schoolbanken gezeten heb. Dus voor mensen die toch een andere carrière willen vind ik het een aanrader

Beste Roos,
Hartelijk dank voor jouw complimenten en veel plezier met de rest van jouw opleiding.

D. van der Steeg

Diverse

zeer slecht

Beste D van der Steeg,
Uit uw reactie begrijp ik dat u meerdere problemen ervaart met de LOI. Graag ontvang ik een mail via webcare@loi.nl zodat ik met u mee kan kijken.
Met vriendelijke...
Beste D van der Steeg,

Wanda van Balen

HBO Adobe Expert

Ervaringen LOI

In welke chaos ben ik nou beland?
Met veel enthousiasme was ik bezig, onder goede begeleiding van de LOI docenten, met mijn thuisstudie HBO Adobe Expert.
Maar sinds begin september zit ik...
In welke chaos ben ik nou beland?
Maar sinds begin september zit ik in een administratieve chaos van de LOI.
-In aug een verlenging aangevraagd en betaald (alles per mail netjes bevestigd gekregen, maar LOI heeft deze niet goed in de administratie verwerkt, WANT
-in september word ik overvallen met meerdere mails en onterechte herinneringen over het vervallen van de serviceduur
-meerdere malen telefonisch contact gezocht, lang wachten (min 45 min), geen gehoor!
-ook via contactformulier kreeg ik geen antwoorden voor die vervaldatum van 6 okt.
Ik ben toen, uit angst mijn leeromgeving in de Campus te gaan verliezen nogmaals een verlenging gaan bevestigen en heb voor de zekerheid nogmaals betaald, met het vertrouwen dat weer terug te krijgen ‘omdat hun administratie nog even niet op orde was.’
-het dubbel betaalde bedrag nooit teruggekregen!
-uiteindelijk gebeurde waar ik al bang voor was gebeurde:
Mijn leeromgeving van afgelopen jaar is voor mij niet meer zichtbaar inclusief mijn gemaakte examen en niemand kan mij helpen en verwijst mij wederom terug naar de klantenservice en het contactformulier. Over mijn gemaakte examen hoor ik niets meer en mijn docenten weten ook niet waar dat is gebleven.
LOI, ik was zo blij bezig, maak waar wat je hebt beloofd, want dit lijkt nergens op!

Beste Wanda,
Uit jouw reactie begrijp ik dat je tegen meerdere problemen bij jouw studie aanloopt. Natuurlijk is dat niet handig.
Ik heb met je meegekeken en zag op dit moment geen open...
Beste Wanda,
Ik heb met je meegekeken en zag op dit moment geen open vragen staan. Mocht ik toch iets voor je kunnen betekenen, ontvang ik graag een mail via webcare@loi.nl.