LOI

Beste Natasja,

Student

Belachelijke service, enorm onwelwillend

Ervaringen LOI

Vandaag had ik gebeld met u en uitgelegd dat ik morgen een examen had en dat ik deze eigenlijk wou verzetten naar een datum buiten de serviceduur waarbij dit nog steeds gratis zou zijn. U bevestigde... Vandaag had ik gebeld met u en uitgelegd dat ik morgen een examen had en dat ik deze eigenlijk wou verzetten naar een datum buiten de serviceduur waarbij dit nog steeds gratis zou zijn. U bevestigde dat dit gewoon kon, zolang ik het maar vandaag (binnen de serviceduur) zou plannen omdat het anders wel geld ging kosten. Vervolgens heb ik mijn examenmoment van morgen geannuleerd om hem te verzetten, maar vervolgens kreeg ik de melding dat ik nu moest betalen omdat de annulering binnen 8 dagen van het examenmoment viel, terwijl u had toegezegd dat dit wel gewoon gratis kon.

Daarop heb ik jullie weer gebeld en de situatie uitgelegd, en dat indien hij niet verplaatst kon worden ik de oude datum (deze is nu nog steeds vrij) wel weer zou nemen. Waarbij de annulering dus teruggedraaid zou worden. Omdat de telefoniste dat zelf niet kon doen zou ze dat bij een ander vragen en mij daar over mailen. Vervolgens krijg ik een mail dat jullie dat niet gingen doen. Wat natuurlijk een belachelijke service is. Eerst voorliegen dat ik het gratis kan aanpassen en vervolgens niet eens de oude datum terug willen zetten, de datum die nu nog steeds vrij is.

Ik hoop dat jullie mij alsnog kunnen inplannen of mij een code ofzo geven om gratis in te plannen. Ik doe deze cursus via het Stap Budget en ik vermoed dat het UVW ook niet blij is met deze gang van zaken.

Beste Hylke,
Beste Hylke,
Natuurlijk begrijp ik jouw verbazing over het examen als je twee verschillende dingen te horen krijgt. Ik zag dat je inmiddels ook een mail gestuurd hebt naar webcare@loi.nl. Ik verwacht binnenkort een inhoudelijke reactie te kunnen geven.

Esmiralda Donders

Beste Henk,

Liane

Microsoft Office Basis

Ervaringen LOI

Ik kan een module niet activeren omdat deze in ontwikkeling is. Heel bijzonder. Nu al 2 weken Mijn studie eindigt 23 december dus er blijft weinig tijd over om deze module nog door te nemen. Ik kan een module niet activeren omdat deze in ontwikkeling is. Heel bijzonder. Nu al 2 weken Mijn studie eindigt 23 december dus er blijft weinig tijd over om deze module nog door te nemen.
En ik vind de prijs/kwaliteit compleet uit verhouding. Ik heb € 800 betaald en het studiemateriaal bestaat uit 4 kleine , dunne boekjes.

Beste Liane,
Beste Liane,
Natuurlijk begrijp ik jouw verbazing over de module. Ik heb je zojuist geprobeerd te bellen. Omdat ik je niet te pakken kreeg, heb ik jouw voicemail ingesproken en een mail gestuurd.

J. Nijeboer

Inleiding in de psychologie

Ervaringen LOI

Ik ben erg tevreden over de LOI, zowel bij deze studie alsook bij studies in het verleden

Beste J. Nijeboer,
Hartelijk dank voor de complimenten.

Streewee

Zo is studeren leuk

Ervaringen LOI

Studeren wanneer het je past op elk gewenst niveau en sluit goed aan bij reguliere opleidingen ! Goede begeleiding en helpdesk

Beste Streewee,
Wat fijn om te horen dat de opleiding bevallen is.

Jessica kerbof

Nagelstyling acryl/gel

Ervaringen LOI

Ik ben zeeg tevreden over loi

Beste Jessica,
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de opleiding.
Mark, LOI webcare

Joan

MBO-basisopleiding Dierenartsassistent en dierverzorger

Ervaringen LOI

Verschrikkelijk ik ben sinds 2 weken deze cursus via het stap budget begonnen. Voor deze cursus had je geen vooropleiding nog. Nou ik ben nu bij de 1e module die uit 12 onderdelen bestaat. Bij... Verschrikkelijk ik ben sinds 2 weken deze cursus via het stap budget begonnen. Voor deze cursus had je geen vooropleiding nog. Nou ik ben nu bij de 1e module die uit 12 onderdelen bestaat. Bij onderdeel 2 bezig er is echt geen doorkomen aan, zoveel onbegrijpelijk moeilijk woorden, omschrijvingen. Ik moet (stap budget) en wil wel doorzetten maar de echte lol is er al wel vanaf om weer te gaan leren. Worden nog lange maanden zo.