LOI

Fadia Barshin

Zelfstandigleren

Ervaringen LOI

Ik heb heel veel dingen zelf gedaan en de hulp van begeleider niet echt helpt.

Germaine

Social media manager

Niet zo goed

Beste Germain,
Wat spijtig om te lezen dat je ervaringen met LOI niet goed zijn. Graag kom ik in contact met je.
Kan je een e-mail sturen naar webcare@loi.nl?
Met vriendelijke...
Beste Germain,
Kan je een e-mail sturen naar webcare@loi.nl?

celine

Kort mbo grafisch ontwerper

Ervaringen LOI

Ik ben tevreden over de opleiding en over de uitleg die je krijgt over hoe je moet starten. Ik ben pas net begonnen, maar zo ver ben ik enthousiast over de cursus.

Beste Celine,
Dank je wel voor de tijd en moeite die je hebt genomen om een beoordeling te schrijven. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met je opleiding Kort MBO grafisch ontwerper....
Beste Celine,
Ik wens je namens LOI nog veel succes met je opleiding.

Elly van den Bout

Cultuurgeschiedenis

Ervaringen LOI

Goede ervaring, hoewel ik de naam van mijn cursus niet kon terugvinden.

Beste Elly,
Dank je wel voor de positieve beoordeling en dat je LOI zou aanbevelen. Wat prettig om te lezen dat je goede ervaringen hebt gemaakt met je opleiding Cultuurgeschiedenis.
Ik...
Beste Elly,
Ik wens je namens LOI nog veel succes met je opleiding.
Anna, Webcare LOI

Jeanim Hengelmolen

Wiskunde & Natuurkunde voor HBO Engineering

Ervaringen LOI

Prettig contact en de lessen + stof is overzichtelijk. De video’s zouden wel iets beter kunnen. Ik gebruik op dit moment vooral YouTube.

Beste Jeanim,
Dank je wel voor je positieve beoordeling. Wat prettig om te horen dat je LOI zou aanbevelen en dat je tevreden bent met je opleiding.
Ik wens je namens LOI veel succes met...
Beste Jeanim,
Ik wens je namens LOI veel succes met je opleiding.

lidl gmbh

Spaanseles voor beginners

goed

Beste student,
Muchas gracias por la buena evaluación.
Ik wens je namens LOI nog veel succes met je opleiding Spaans voor beginners.

Lisanne

Ontwikkelingspsychologie

Ervaringen LOI

Compleet studieaanbod in thuissituatie, prettige en verrijkende lesstof zowel in studieboek als online leeromgeving.

Beste Lisanne,
Dank je wel voor de goede beoordeling. Wat prettig om te lezen dat je tevreden bent met je opleiding Ontwikkelingspsychologie en de lesstof.
Ik wens je nog veel succes met...
Beste Lisanne,
Ik wens je nog veel succes met je opleiding.

K. J. Rosskamp

VWO scheikunde

Ervaringen LOI

Best tevreden maar in het leerboek staan tamelijk veel fouten en de software voor de opgaven werkt belabbert.

Beste meneer Rosskamp,
Beste meneer Rosskamp,
Wat prettig om te lezen dat u over het algemeen tevreden bent met uw cursus VWO scheikunde. Dank u wel voor de tijd en moeite die u heeft genomen om een review te plaatsen.
U geeft aan dat in het leerboek fouten staan en de software soms niet naar behoren werkt. Ik kan begrijpen dat dit vervelend is. Kunt u een e-mail sturen naar webcare@loi.nl met voorbeelden van de fouten in de lesstof? Dan kan ik deze voorleggen aan de Studieleiding.

Audrey Zwakhalen

Loikidzz typecursus kids

Ervaringen LOI

Tot nu toe goed opgezet, kinderen doen het met plezier.

Beste Audrey,
Wat fijn om te horen dat de typecursus bevalt.
Mark, LOI Webcare

Vincent Schol

Hovenier

Ervaringen LOI

Interessante studie die een grote mate van zelfstandigheid vereist. Een punt van aandacht is het (optionele) gebruik van Vectorworks in de studie; het is prachtige ontwerpsoftware maar ook... Interessante studie die een grote mate van zelfstandigheid vereist. Een punt van aandacht is het (optionele) gebruik van Vectorworks in de studie; het is prachtige ontwerpsoftware maar ook belachelijk duur in de aanschaf (gratis tijdens de studie). Aanschaf is voor kleine zelfstandige hoveniers waarschijnlijk geen optie. Het dilemma om er veel tijd en aandacht aan te schenken, met de wetenschap dat je het misschien nooit meer gebruikt, zou wel iets meer toegelicht mogen worden.

Beste Vincent,
Hartelijk dank voor de feedback. Ik zal deze feedback over Vectorworks doorgeven aan de studieleiding.
Mark, LOI Webcare