LOI

TTA Hoekstra

Moderne bedrijfsadministratie

Ervaringen LOI

De "lesboeken" die gestuurd werden waren OF een beknopte onvolledige samenvatting in moeilijk Nederlands geschreven voor het LOI, waarbij je eigenlijk het vak al had moeten halen om het een beetje te snappen OF een incomplete boekenset van Convoy. Uiteindelijk zelf nog 250 euro aan studieboeken gekocht om alles van Convoy te hebben. Ik volg de studie klassikaal, heb 1 docent voor alle modules die niet super is in lesgeven of het beantwoorden van vragen of het lezen van zijn mail, dingen pas op het laatste moment stuurt en nu hij ziek is al weken niet bereikbaar is. Inmiddels zou komende zaterdag de volgende module moeten beginnen, terwijl we nog twee lesdagen van de huidige module door moeten. LOI is heel slecht in contact en de klassikale bijeenkomsten zijn compleet onbetrouwbaar. De eerste bijeenkomst ben ik naar de locatie gegaan en kreeg ik daar pas te horen dat de les niet door ging. Hiervoor geen excuses of reiskostenvergoeding ontvangen, werd alleen maar van kastje naar muur gestuurd. Het ik het eerder geweten, dan was ik de online versie gaan doen met de studieboeken van Convoy, scheelt onnodige reiskosten voor saaie lesjes met opgaafjes en had ik alleen 2 handige tips per vak/module gemist.

Reactie LOI:

Beste Aletta,
Natuurlijk begrijp ik uw verbazing dat er meerdere dingen niet lekker lopen bij uw opleiding. Zeker de lesdagen zijn natuurlijk niet zoals het hoort.
Mocht ik iets voor je kunnen betekenen, ontvang ik graag een mail via webcare@loi.nl
Mark, LOI Webcare

Score voor LOI: 1/5