Gunter Tijdink

Ontspannen leren typen

Ervaring LOI Kidzz

Vroeger deed ik een typecursus bij Scheidegger. Deze cursus is leuker, speelser en daardoor vond mijn 12 jarige zoon het erg leuk om te doen.

de Boer

Door het verhaal iets makkelijker om de aandacht tot het eind erbij te houden

Ervaring LOI Kidzz

Door het verhaal iets makkelijker om de aandacht tot het eind erbij te houden. De oefeningen en de herhaling is niet altijd leuk bij typecursussen; dat neem je niet weg, maar het is hier wel iets... Door het verhaal iets makkelijker om de aandacht tot het eind erbij te houden. De oefeningen en de herhaling is niet altijd leuk bij typecursussen; dat neem je niet weg, maar het is hier wel iets aangenamer gemaakt door het verhaal eromheen. Discipline heb je echter nog steeds nodig.

Syta Timmer - Woortman

Zeer tevreden

Zeer tevreden

Senna Vacirca

Fijne en nuttige extra activiteit in Coronatijd toen de scholen dicht waren en thuisonderwijs maar 1,5 uur in beslag nam per dag.

Ervaring LOI Kidzz

Goed dat zelf de typcursus voor jongens pubers van 12-13 interessant en vol te houden was dmv gamification

MARIJ

Op een lerende missie!

Ervaring LOI Kidzz

Door middel van uitdagende opdrachten en missies leren om blind te typen! Mission Completed!! Leuke speelse opzet om te leren typen.

Gerdine Weststrate

Meeslepend spel leren gaat bijna ongemerkt

Ervaring LOI Kidzz

Leuke cursus, mijn zoon heeft er van genoten vond het jammer dat het over was na het behalen van zijn diploma. Op het laatst was het nog wel weken lang oefenen voor hij het echte examen aandurfde.... Leuke cursus, mijn zoon heeft er van genoten vond het jammer dat het over was na het behalen van zijn diploma. Op het laatst was het nog wel weken lang oefenen voor hij het echte examen aandurfde. Maar dik geslaagd!

Aniek

Fijne ervaring!

Ervaring LOI Kidzz

Fijn programma waar het type snel opgepikt werd

Marieke

Top

Ervaring LOI Kidzz

Ook het tweede kind heeft de cursus met plezier gedaan. Ze hebben er beiden beel profijt van.

M Ypma-Leendertse

Toffe type cursus

Ervaring LOI Kidzz

Leuke uitdagende opdrachten waardoor leren typen niet saai is! Echt een toffe cursus!!!

Astrid

Leerzaam en spannend

Ervaring LOI Kidzz

Leuke manier om kind goed en snel te laten typen