Prins

Leerzaam en leuk

Ervaring LOI Kidzz

Mijn zoon heeft de typecursus met plezier gedaan. Na een dipje had hij nog genoeg tijd over om het goed af te ronden.

Suzanne

Geweldige cursus blind typen

Ervaring LOI Kidzz

Mijn zoon (10 jaar) heeft in 8 maanden blind leren typen. Door de opzet van de cursus heeft hij het goed volgehouden. De levendige filmpjes met acteurs, de animatie en goede uitleg helpen echt. Dat... Mijn zoon (10 jaar) heeft in 8 maanden blind leren typen. Door de opzet van de cursus heeft hij het goed volgehouden. De levendige filmpjes met acteurs, de animatie en goede uitleg helpen echt. Dat is nodig, want soms is steeds dezelfde letters oefenen natuurlijk saai! Mijn dochter doet Typetopia via school, dat is echt veel minder leuk en ook minder goed opgezet.

Vervaet

Spelenderwijs typen

Ervaring LOI Kidzz

Geen vergelijkingsmateriaal maar alles liep vlot vanaf aanmelding tot afsluiten van de cursus

I R

Nooit gedacht dat leren typen zo leuk kon zijn!

Goede service

Joey Noteboom

Leuke cursus

Ervaring LOI Kidzz

Leuke cursus voor de kinderen. We werden goed op de hoogte gehouden via de mail.

Bakker

Positief verrast

Ervaring LOI Kidzz

Goed werkende software, heldere reportage voor ouders. Uitdagende spellen en verhaallijn voor de kinderen.

Peter Groot

Briljante typecursus

Ervaring LOI Kidzz

Tijdens de lockdown de typecursus besteld. Het thema was erg aansprekend voor onze cursist (11 destijds).

Kabbelroosje

Goede begeleiding op afstand.

Ervaring LOI Kidzz

Als ouders moet je je kind wel blijven motiveren. Vooral laatste deel, dan is de lol er af.

Hanneke

Tevreden typers

Ervaring LOI Kidzz

Mijn kinderen kunnen goed typen en vonden de cursus leuk om af te maken! Nu op hun verzoek verder met Engels

familie Leeuw

Prima cursus!

Ervaring LOI Kidzz

Onze beide kinderen hebben de typecursus met succes afgerond! Wij zijn zeer tevreden over de cursus in het algemeen en over de reportages.