Willemsen

Uitdaging

Goede klantenservice

Mike

Kind heeft er echt iets aan

Ervaring LOI Kidzz

Mijn zoontje heeft echt perenboom snel en blind te typen. De cursus doet wat het hoort te doen. Alleen een beetje jammer dat we een diploma opgestuurd krijgen waar onze plaatsnaam verkeerd getypt is…

Noordhof

Leuk, spannend, stimulerend en professioneel. De beste typecursus wat mij betreft.

Ervaring LOI Kidzz

Heel tevreden. Het verhaal/spel zit erg goed in elkaar en dit stimuleert om door te gaan. Ook de tussentijdse rapportage voor de ouders vind ik een sterk punt.

Chantal

Prima, leerzame en leuke typecursus

Ervaring LOI Kidzz

Mijn kind heeft op een leuke manier leren typen. De spy-opdrachten maakten het makkelijker om gemotiveerd te blijven.

Miranda

Op zich een goede typecursus. Onze 3 kinderen hebben deze alle drie gevolgd. Voor 1 van onze kinderen volgden de nieuwe letters elkaar 'te snel' op. Natuurlijk kun je extra oefenen, maar dan moet je... Op zich een goede typecursus. Onze 3 kinderen hebben deze alle drie gevolgd. Voor 1 van onze kinderen volgden de nieuwe letters elkaar 'te snel' op. Natuurlijk kun je extra oefenen, maar dan moet je als ouder wel goed opletten dat dat gebeurt. Ze gaan anders toch steeds een dag verder en zitten dan weer bij een weektoets waar ze nog niet klaar voor zijn en dus niet binnen de marges scoren. Dat kan snel frustreren en demotiveren. Je kunt dan wel door, maar moet echt zelf de achterstand inhalen, anders blijven de doelen niet haalbaar.
Verder mogen er wat ons betreft wat minder filmpjes en wat meer oefenmomenten in de lessen. De filmpjes en chats zijn wel leuk, en de kinderen vinden ze wel leuk, maar op gegeven moment merk je dat het 'te veel' is, zeker als je dan ook nog extra wilt oefenen ben je op een dag best veel tijd kwijt.
Verder in het algemeen een goede cursus en kun je er goed mee leren typen. Maar denk niet dat je als ouder je kind dat wel even alleen kunt laten doen. De meesten zullen echt de steun en hulp van ouders nodig hebben om de cursus goed te doorlopen.

Tevreden

Jankarel van der Toorn

Fijn dat het is gelukt

Ervaring LOI Kidzz

Ben blij dat we dit zijn gestart tijdens de Corona periode we hebben na 15 weken programma wel hem moeten belonen om de eindstrip te haalen , maar wij als ouders weten dat dit voor toekomst erg... Ben blij dat we dit zijn gestart tijdens de Corona periode we hebben na 15 weken programma wel hem moeten belonen om de eindstrip te haalen , maar wij als ouders weten dat dit voor toekomst erg belangrijk is en ons kind ziet dat helaas nogniet

Gustin

Prima typcursus

Ervaring LOI Kidzz

Deze typcursus bood onze dochter een goede basis om het (blind) typen onder de knie te krijgen. Al met al een goede ervaring.

olivier poels

Beste type cursus ooit

Ervaring LOI Kidzz

je beleefd inderaad een spionen avontuur. en alles lijkt zo echt

Barbara

Echt een aanrader

Ervaring LOI Kidzz

Alle 4 kinderen op de cursus gehad; een was vastgelopen in een andere cursus omdat ze het aantal aanslagen niwt kon halen, dat gebeurt je met deze niet. Het blijft natuurlijk een soort huiswerk,... Alle 4 kinderen op de cursus gehad; een was vastgelopen in een andere cursus omdat ze het aantal aanslagen niwt kon halen, dat gebeurt je met deze niet. Het blijft natuurlijk een soort huiswerk, maar ze hebben m met plezier gedaan dn kunnen nu super typen. Dus leuke cursus en ook super service van frontoffice echt een aanrader

van Es

Leuke typecursus

Ervaring LOI Kidzz

Leuke typecursus welke de kinderen zeker afmaken.