Silvia

Missie Possible

Ervaring LOI Kidzz

Super tevreden over deze typecursus, heel erg leuk met alle missies :-)

Stan

Prima cursus

Goede cursus.

Manou Hetterschijt

Op speelse manier leren typen

Ervaring LOI Kidzz

Mijn zoon heeft op een hele speelse manier leren typen. Dit ging hartstikke goed. Leuk eigentijds en uitdagend.

Jongerius

Enthousiast

Ervaring LOI Kidzz

Ik heb een positieve ervaring. Het programma spreekt aan en past bij de belevingswereld van mijn dochter.

van Steenis

Snelle leerzame typcursus

Ervaring LOI Kidzz

Alles spreekt voor zich, zeer duidelijke uitleg, hierdoor goed resultaat.

Nathalie Mimpen

Pittige cursus

Ervaring LOI Kidzz

Cursus zit goed in elkaar. Niet makkelijk wel leuk.

Luuk de Kok

Leuke typecursus

Ervaring LOI Kidzz

Onze ervaring met de cursus is dat het goed te doen is, iedere avond een minuut of 20 is voldoende om de cursus te kunnen afmaken in een redelijke tijd. Ook is het voor de kinderen leuk om te doen.

Ordea

Mijn zoontje heeft met alle plezier de cursus afgerond. Wij zijn zeer tevreden over hoe de cursus op spelende wijs is gegeven en heel leerzaam.

Ervaring LOI Kidzz

Enige wat me zoontje jammer vond is dat aan het einde van typ cursus de boef wilde vangen. Dat is helaas niet gelukt voor de rest zijn we erg tevreden met cursus en de behaalde diploma en ervaring... Enige wat me zoontje jammer vond is dat aan het einde van typ cursus de boef wilde vangen. Dat is helaas niet gelukt voor de rest zijn we erg tevreden met cursus en de behaalde diploma en ervaring die is opgedaan bedankt.

Van Geel

Spannend

Ervaring LOI Kidzz

Goede typecursus. Door het verhaal en de spannende opdrachten goed vol te houden voor kinderen. Het is nooit saai

pascale schaminee

De typcursus van loi was super leuk om te doen en leerzaam

Ervaring LOI Kidzz

geweldig om te doen de typcursus bij loi kidzz