Super leuk!

Ervaring LOI Kidzz

Leuk en unieke aanpak waardoor typen snel onder de knie is.

Anika

Top

Ervaring LOI Kidzz

Echt een leuke cursus, die er alles aan doet om het oefenen aantrekkelijk te maken. Je wordt als ouder goed op de hoogte gehouden van de progressie.

Cleo

Moeizaam

Ervaring LOI Kidzz

De typecursus zit leuk in elkaar, het heeft inderdaad een verhaallijn en een spel. Echter, het is een lange typecursus en uitgebreider dan verwacht. 20 weken à kwartier per dag ofzo. Dus vanaf de... De typecursus zit leuk in elkaar, het heeft inderdaad een verhaallijn en een spel. Echter, het is een lange typecursus en uitgebreider dan verwacht. 20 weken à kwartier per dag ofzo. Dus vanaf de helft van de typecursus was onze dochter niet meer gemotiveerd en stelde het typen telkens uit waardoor het één grote frustratie voor zowel ons als onze dochter werd.

Reactie LOI Kidzz:

De cursus heeft een vrij studietempo. De cursus duurt 100 dagen en staat 365 dagen online, Dit houdt in dat 2 a 3 keer in de week typen genoeg is om het programma binnen het jaar af te ronden.

R.P.S. Schuman

Typen met plezier

Ervaring LOI Kidzz

Mijn kind had er elke keer weer zin in en deed steeds meerdere lessen op een dag. Wilde niet stoppen.

R. Bakker

Superleuke curus

Ervaring LOI Kidzz

Leuke typecursus, ook voor dyslecten heel goed te doen! Top gewoon.

den hartog

Top

Ervaring LOI Kidzz

top dat hij zo z'n type-diploma kon halen. Maar ook fijn da ie nu klaar is.

E v Duijnhoven

Leerzaam en motiverend

Ervaring LOI Kidzz

Door het "spelelement" kinderen beter te motiveren

Mimi

Prima voor zelfstandige kinderen!

Ervaring LOI Kidzz

Onze zoon van 11 heeft geheel zelfstandig de typecursus gehaald. We hebben letterlijk maar een keer er bij gezeten en de rest heeft hij helemaal zelf gedaan. Hij vond het leuk om te doen. Op het... Onze zoon van 11 heeft geheel zelfstandig de typecursus gehaald. We hebben letterlijk maar een keer er bij gezeten en de rest heeft hij helemaal zelf gedaan. Hij vond het leuk om te doen. Op het einde was hij er een beetje ‘klaar’ mee, maar dat is logisch. Hij is ontzettend blij dat hij blind kan typen.

Simone Weerts

Met plezier blind leren typen

Ervaring LOI Kidzz

Helemaal van deze tijd. Met plezier leren typen.

Jocelyn Fokkens

Avontuurlijk leren