Els Brinkerink

Geen succes, maar hij kan al wel sneller typen

Ervaring LOI Kidzz

Mijn zoon kon moeilijk de motivatie vinden. In feite is er (vooral in het begin) maar weinig variatie in spellen. En als je dan niet van Tetris houdt, wordt het er ook niet vele leuker op. Maar... Mijn zoon kon moeilijk de motivatie vinden. In feite is er (vooral in het begin) maar weinig variatie in spellen. En als je dan niet van Tetris houdt, wordt het er ook niet vele leuker op. Maar uiteindelijk zijn we net over de helft gekomen en kan hij al wel sneller typen dan z'n leeftijdsgenoten.

Reactie LOI Kidzz:

Hoe verder je in de cursus komt, hoe meer applicaties (en spellen) er actief worden.

M. Koopman

Elke dag een leuke ervaring

prima

kenzo

Stom

Ervaring LOI Kidzz

duurt veel te lang wel 140 dagen!!!!!!!!!!!!!!!!

Reactie LOI Kidzz:

De cursus heeft een vrij studie tempo. Je kan sneller door de lesstof maar ook langzamer mits binnen 1 jaar afgerond.

Misja Haynes

Typen met plezier

Ervaring LOI Kidzz

De interactieve type cursus was hier een succes. Weinig aansporing tot oefenen nodig. Leuke filmpjes en opdrachten.
Jammer dat je na de eindtoets niet meer kan oefenen.

Familie Olthof

Super goede cursus en voor de kinderen super leuk

Ervaring LOI Kidzz

Onze 3 dochters hebben elk in groep 6 de cursus gevolgd. Tussen 6 en 10 weken waren ze klaar met een super goede score. Ze wilden zelf elke dag typen en hadden er weinig moeite mee.

Senna Rosalynn Werkhoven

Zeer tevreden

Ervaring LOI Kidzz

mijn dochter vond vooral het verhaal dat zich afspeelde in de spyschool fantastisch: raadsels oplossen, geheimen bewaren, missies uitvoeren en met punten voor kleding sparen.
top!
al...
top!
al spelende de lesstof onder de knie krijgen. super gedaan LOI Kidzz!

Nvt

Top

Leuk

julian

Super saai

uuuuu

Reactie LOI Kidzz:

Wij vinden het heel jammer dat je deze typecursus als saai ervaart.
Juist omdat hij zo spannend en afwisselend is en vol met games zit.
Bedankt voor je feedback!

Rico

Leuke cursus

Ervaring LOI Kidzz

Een leuke en effectieve typecursus!

Carma Oudendorp

Leuke cursus

Ervaring LOI Kidzz

Leuke games, mijn zoon (10 jaar) vond het verhaal vaak grappig en heeft de cursus behoorlijk zelfstandig kunnen volbrengen. Ouderrapportages zijn erg handig en overzichtelijk.