Geeft goed uitleg, prettig in het contact, luistert en is geduldig.

Emma is aardig, betrokken. Zij legt alles goed uit. Super tevreden. Ze reageert snel op mails in het begin en later mocht ik haar toevoegen aan Whatsapp. Zij ziet de appjes en ze reageert heel snel.... Emma is aardig, betrokken. Zij legt alles goed uit. Super tevreden. Ze reageert snel op mails in het begin en later mocht ik haar toevoegen aan Whatsapp. Zij ziet de appjes en ze reageert heel snel. Erg handig.

Ik ben heel goed geholpen, mijn klacht werd serieus genomen. Ik voelde mij snel op mijn gemak en heb ontzettend fijne en duidelijke uitleg gekregen en daardoor goed kunnen toepassen.

Wanneer iemand uit mijn kring in mijn omgeving een logopedist zoekt

De logopediste heeft veel geduld met de kinderen. Neemt de kinderen serieus. Geeft werkjes mee naar huis zodat we thuis verder kunnen oefenen. Heb goede ooruit gang gezien bij mijn kinderen. De... De logopediste heeft veel geduld met de kinderen. Neemt de kinderen serieus. Geeft werkjes mee naar huis zodat we thuis verder kunnen oefenen. Heb goede ooruit gang gezien bij mijn kinderen. De kinderen voelde zich veilig en durfde meer te zeggen. Super blij

Vriendelijk duidelijk overzicht bijhoudend van de kind

Djulisa

Brenda is heel rustig maar enthousiast, dar motiveert en maakt het voor mijn dochter erg leuk om heen te gaan.

Ronald van den Hoogen

Er wordt samen gekeken naar hoe jij het beste geholpen kan worden.

Ik vond het knap hoe leuk Eva logopedie maakte. De kinderen (mijn dochter zit nog in een traject mijn zoon is net klaar) deden enthousiast mee aan de sessies en het werd heel kindvriendelijk... Ik vond het knap hoe leuk Eva logopedie maakte. De kinderen (mijn dochter zit nog in een traject mijn zoon is net klaar) deden enthousiast mee aan de sessies en het werd heel kindvriendelijk gebracht passend bij de leeftijd van het kind. En we merkten al snel verbetering. Super fijn ook dat het online kon waardoor het makkelijk in te passen was.