Na de vorige logopedie hadden wij weinig vertrouwen. De manier van benadering naar ons zoontje en werden niet veel betrokken en niet gehoord.
Tot wij bij helen kwam. Wat een onwijs geweldig...
Tot wij bij helen kwam. Wat een onwijs geweldig mens.
Ons zoontje bloeide helemaal op en deed enorm zijn best. Ik had gewenst dat we direct bij logopedie is leuk terecht waren gekomen. Dan had mijn zoontje veel meer zelfvertouwen gehad in het begin. En de manier van net kinderen werken is ook vele malen beter.

She is an expert on her field and always tried to find the best approach.

Floortje is een heel goede logopedist. Ze stelde mijn zoontje op zijn gemak en hij vond het leuk om naar haar toe te gaan

Jullie doen de naam eer aan, hij vind het superleuk en jammer dat het afgelopen is.

Ik ben heel tevreden van haar, zij was altijd vrolijk, heel lief met een grote glimlach en elke keer was zij gemotiveerd voor mijn kind.
Zij heeft heel veel geholpen aan mijn dochter en heeft...
Zij heeft heel veel geholpen aan mijn dochter en heeft haar gestimuleerd om meer te durfde praten in Nederlands.
Ik adviseert ook voor de andere ouders deze juffrouw, want zij is echt betrouwbaar en vrolijk.!

G.P. Schaink

Ik had geen betere kunnen wensen ,ze luistert heel goed en gaf mij de juiste adviezen mee naar huis om te oefenen. En wat ik ook belangrijk vind ik voelde me helemaal thuis als ik daar was.

Prettige omgang online
Zeer kindgericht