Jacqueline

Helen is een hele goede logopedist ze kan heel goed met kinderen omgaan ze is altijd heel vriendelijk en vrolijk en mijn zoon ging altijd graag naar haar afspraken toe hij is echt enorm gegroeid... Helen is een hele goede logopedist ze kan heel goed met kinderen omgaan ze is altijd heel vriendelijk en vrolijk en mijn zoon ging altijd graag naar haar afspraken toe hij is echt enorm gegroeid dankzij haar goede hulp en opdrachten ik zou haar zeker bij iedereen aanraden ik ben dan ook meer dan tevreden

Was een fijne samenwerking en werd goed serieus genomen.

De logopedist speelt goed in op de belevingswereld van het kind, betrekt ouders er actief bij en zorgt voor een fijne, persoonlijke sfeer.

Brenda is een vriendelijke, positief ingestelde, professionele logopediste die erg leuk met kinderen omgaat.

Mijn kind vond de lessen altijd leuk en kon nooit wachten! Hele lieve logepediste en veel geleeed!

Monica is een lieve, geduldige, deskundige en ervaren logopedist!

Aoife de Jongh

Ze is erg lief voor de kinderen en geduldig

Mijn zoontje voelde zich erg op zijn gemak, werd positief gestimuleerd en ging met plezier naar logopedie, met goed resultaat.

Ze was erg betrokken en vriendelijk. Nam ook de tijd. Mijn kind heeft het als leuk ervaren.

Brigitte

Wij vinden Gabriëlla uiterst vriendelijk en deskundig. Vanaf het begin af aan heeft ze onze tweeling voortvarend onder haar hoede genomen. Ontzettend leuk om te zien hoe de dingen die zij hun heeft... Wij vinden Gabriëlla uiterst vriendelijk en deskundig. Vanaf het begin af aan heeft ze onze tweeling voortvarend onder haar hoede genomen. Ontzettend leuk om te zien hoe de dingen die zij hun heeft geleerd thuis tot uiting kwamen. Hun communicatie ging erg vooruit. Gabriëlla geeft duidelijke uitleg over de voortgang en was erg begaan met onze tweeling. Heel erg blij met haar!