Brenda is ontzettend betrokken. Zelfs nadat het bekend was dat mijn klachten niet adem gerelateerd waren toont ze tot heden betrokkenheid, en denkt ze mee over eventuele oplossingen.

Brenda is een zeer kundige, lieve, aardige en betrokken logopedist die ik ieder kind zou gunnen.

Brenda femer

Mandy is een lieve meid
Die jaxx helemaal begreep en wat hij nodig had

Ze had veel geduld met het kind. Hij kon goed met haar werken en ze had een goede manier om dingen aan hem uit te leggen.

Nermina Skopljak

Ze is super lief en attent!

Onze zoon kwam met veel plezier bij haar!

Cheung

Duidelijke instructies. Goede omgang met kinderen en diverse motiverende methodes.

Ik vind Emma heel volwassen en doortastend. Lijkt goed naar kind en pakt lekker door. Goede instructies voor thuis. Wat opvalt is dat Emma voor de behandeling steeds al heel voorbereid is zodat het... Ik vind Emma heel volwassen en doortastend. Lijkt goed naar kind en pakt lekker door. Goede instructies voor thuis. Wat opvalt is dat Emma voor de behandeling steeds al heel voorbereid is zodat het half uur optimaal wordt besteed. Emma en m’n kind zijn perfecte match.

Mandy (opvolger Emma) is ook lief vooral voor kind. Mandy is goed benaderbaar voor overleg met ouders en denkt goed mee.

Ben erg tevreden over de praktijk, ook mails / telefoon.