Fijn contact en samenwerking. Erg belevingsgericht naar mijn kind wat motiveert om te oefenen.

Francis

Mandy is een hele fijne en betrokken specialist. Ze maakt goed contact met mijn kind, is positief en communiceert goed met mijn zoon en mij, mijn zoon voelde zich gehoord en serieus genomen. Ze doet... Mandy is een hele fijne en betrokken specialist. Ze maakt goed contact met mijn kind, is positief en communiceert goed met mijn zoon en mij, mijn zoon voelde zich gehoord en serieus genomen. Ze doet veel meer dan alleen logopedie, brede kijk op totaalplaatje kind. Mijn zoon is eerder bij andere logopedisten geweest en Mandy stijgt ver boven de anderen uit qua hoe ze mijn zoon meeneemt in de behandeling en meedenkt en zoekt naar oplossingen. Het waren hele fijne sessies bij haar en het oefeningen thuis ging daardoor ook makkelijk. Mandy is echt top!

Duidelijk. Deskundig. Doortastend. Extra tips gehad. Uit de behandeling kwam meer dan de oorspronkelijke reden waar ik voor kwam.

Erg tevreden over de inhoud van de behandeling en fijne begeleiding door Emma. Al spelenderwijs werd er gewerkt aan de doelen.

Gabriella heeft ons en vooral me dochter een heel fijn vertrouwd gevoel gegeven..

Vriendelijk, deskundig, duidelijk en goed in omgang met kinderen

Amber Boel

Ze is heel lief voor de kinderen, open, enthousiast, duidelijk in uitleggen en stelt de kinderen heel erg op het gemak.

-Heldere uitleg
-Goed rekening houden met de situatie; beginnen met eenvoudige en haalbare oefeningen
-Heldere uitleg
-Flexibel meedenken over wat nodig is in de dagelijkse praktijk van de cliënt en aangepaste oefeningen bedenken