Emma is ontzettend professioneel en persoonlijk tegelijkertijd. Ik kreeg duidelijke en haalbare oefeningen. Telkens analyseerde we de vooruitgang en kwam er geleidelijk iets bij. Bij het rekken van... Emma is ontzettend professioneel en persoonlijk tegelijkertijd. Ik kreeg duidelijke en haalbare oefeningen. Telkens analyseerde we de vooruitgang en kwam er geleidelijk iets bij. Bij het rekken van m'n nekspieren was ze heel vertrouwelijk en voorzichtig. Ik voelde me op m'n gemak. Ze vroeg om toestemming en praatte me gezellig door de behandelingen heen!

Angelique van Beek

De logopedisten hebben mij heel goed geholpen. Heel duidelijk en professioneel. Ze zijn deskundig,heel vriendelijk. Ik voelde mij heel erg op mijn gemak. Zou zeker deze logopedisten aanbevelen.... De logopedisten hebben mij heel goed geholpen. Heel duidelijk en professioneel. Ze zijn deskundig,heel vriendelijk. Ik voelde mij heel erg op mijn gemak. Zou zeker deze logopedisten aanbevelen. Zijn toppers.

Aandacht en interesse in mijn kind. Zeer constructief in feedback naar mijn kind. Als hij iets niet kon of goed deed, kreeg hij op een fijne manier uitleg en tips en niet het idee dat hij faalde.... Aandacht en interesse in mijn kind. Zeer constructief in feedback naar mijn kind. Als hij iets niet kon of goed deed, kreeg hij op een fijne manier uitleg en tips en niet het idee dat hij faalde. Logopediste gaf aan dat het logisch was dat hij dit (nog) niet kon en hoe hij het kon verbeteren. De logopedie was daarom leuk voor het kind en ze sloot goed aan bij zijn belevingswereld.

Ze denkt mee in het belang van het kind, is super lief en weet de aandacht van het kind er goed bij te houden. Ze heeft leuke methodes om logopedie letterlijk leuk te maken en houd je als ouder goed... Ze denkt mee in het belang van het kind, is super lief en weet de aandacht van het kind er goed bij te houden. Ze heeft leuke methodes om logopedie letterlijk leuk te maken en houd je als ouder goed op de hoogte en neemt alle vragen en zorgen er serieus en past de behandeling ook goed erop aan. Ik zou haar (Mandy) een 10+ geven!

Logopedist was zeer betrokken en kind was erg blij met haar.

Betrokken, maatwerk, flexibel, geen wachttijd, goede oefeningen voor thuis

Melanie van de Staak

Konden snel terecht, namen de klachten serieus, waren goed bereikbaar en hebben ons goede adviezen en tips gegeven!

Ze was betrokken, meedenkend, goede communicatie en mijn zoon voelde zich erg op zijn gemak bij haar

Monica was erg geduldig, vriendelijk en makkelijk te bereiken als er eens een vraag was of een afspraak verplaatsen.
Kortom erg prettig in de omgang