Loft76

Peeters

Goed en professioneel

Oog voor datgene dat de klant zoekt
Goede communicatie
Goede levering

Berg

Vriendelijke medewerkers. Goed advies en goede producten.

Een telefonische vraag konden ze niet direkt beantwoorden. Binnen een twee werkdagen teruggebeld met antwoord. Zoiets komt tegenwoordig helaas niet vaak voor.

Han Lammers

Prima geleverd!

Attent, fles wijn erbij!

Monja

Het is een prachtige winkel met veel sfeerkamers, waar we een goed idee kregen van het item dat we zochten. Heel fijn was ook dat er voldoende stalen waren die we thuis mochten uitproberen.

Behulpzame en vriendelijke eigenaar en personeel. Aandacht voor speciale wensen die ook goed in het eindproduct zijn uitgevoerd.

Robin Wolters

Goede service, afspraken worden nagekomen, persoonlijk advies, er wordt tijd genomen om naar jouw wensen te luisteren en hierop aan te sluiten.

Service, persoonlijk advies, luisteren en hierop aansluiten.

W. Gerardu

Nu voor de tweede keer een product bij Loft76 gekocht. Zowel de eerste als tweede keer zeer goed en professioneel behandeld. Na aankoop eerste product was voor ons duidelijk dat we zouden... Nu voor de tweede keer een product bij Loft76 gekocht. Zowel de eerste als tweede keer zeer goed en professioneel behandeld. Na aankoop eerste product was voor ons duidelijk dat we zouden terugkomen.

Sterke punten zijn de communicatie rondom levering van het bestelde, het op afgesproken tijdstip leveren en de correcte, vriendelijke en behulpzame houding van de medewerkers.

C. Wijnen

Klantgericht, vriendelijk, goede service

Kennis en deskundigheid, afspraken worden nagekomen, flexibel

Geenen-Bekman

Aandacht

C. Frijns

Goede ervaring, mooi pand met echt design

Communicatief sterk, advisering zou wat intensiever kunnen.

Laura

Professioneel

Sterk interieuradvies waarin efforts worden gestoken