Loft76

Evelien

Zeer positief, vriendelijke en professionele mensen! En wat een goed kleur en interieuradvies hebben we gekregen.

Zorgvuldig en vriendelijk van advies tot levering

Karin

Uitstekend

Goed advies en fijne service.

Marianne Quaedvlieg

Loft 76 is heel inspirerend en heeft klantvriendelijke medewerkers. Onze Heracluem III van Moooi hadden jullie zelf niet in het assortiment, maar jullie hebben hem wel geleverd en ook nog met een... Loft 76 is heel inspirerend en heeft klantvriendelijke medewerkers. Onze Heracluem III van Moooi hadden jullie zelf niet in het assortiment, maar jullie hebben hem wel geleverd en ook nog met een fijne korting. We werden goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de aankoop en de lamp werd netjes op tijd thuisbezorgd. De wireless switch hebben jullie naderhand toegestuurd. Heel fijn! En wie we ook van jullie aan telefoon hadden iedereen wist precies waarvoor we belden. Een prima team.

Klantvriendelijk, komt afspraken na, zorgt voor een nette aflevering

Ilse

Fantastisch advies, super mooie interieurzaak!

Persoonlijk, gedurfd interieuradvies, kwalitatief mooie spullen

Stef

Prettig geholpen in deze mooie winkel. De gewenste stoelen waren aanwezig in de showroom, zodat we ze uitgebreid konden bekijken en proberen. Na de bestelling op een fijne manier contact gehouden... Prettig geholpen in deze mooie winkel. De gewenste stoelen waren aanwezig in de showroom, zodat we ze uitgebreid konden bekijken en proberen. Na de bestelling op een fijne manier contact gehouden over de levering. Stoelen werden keurig aan huis bezorgd door een eigen bezorgdienst.

Fijne winkel met vriendelijke medewerkers. Dat is toch beter dan online winkelen!

Fieke Kersten

Heel goed

Geeft eerlijk advies

Maud

Goed advies gekregen, duidelijk in de communicatie over het leverproces en uiteindelijke een nette aflevering van de eetkamerstoelen.

Advisering en communicatie gedurende de levertijd

de Wijs

Loft 76 heeft zonder moeilijk te doen mijn lamp ingeruild voor een functionerend exemplaar. Dat noem ik oog hebben voor de klant. Hartelijk dank!

De klant serieus nemen en het probleem oplossen

Rifka BV

Prima service

mooie producten

Staps

Goede service en deskundig advies

Tapijt mocht nog 6 maanden in hun magazijn opgeslagen worden voordat het afgeleverd werd