Loft76

P.J. Voncken

Goed geadviseerd bij aankoop uit een mooi assortiment. levertijd en levering helemaal volgens afspraak

Mooi assortiment. Goede afvisering

M Kok

Mooie zaak in Roermond. Waar de menselijke maat voorname rol speelt.

Persoonlijke benadering
Meedenken met de klant
Zeer goede service

Carin

Mooie interieurwinkel in een prachtig pand.
Tafel, stoelen, bijpassende muurverf en accessoires uitgezocht dankzij de deskundige en altijd vriendelijke medewerkster Daniëlle.
Niets was...
Mooie interieurwinkel in een prachtig pand.
Niets was teveel.
Ook wanneer ik vragen had en deze mailde was het contact altijd prettig.
Ik ben blij met mijn aankoop en zeer tevreden over het eindresultaat.

Ik kom zeker graag terug naar Loft 76.

Vriendelijke medewerkers die de liefde voor hun vak ook uitstralen.
Deskundig, betrouwbaar en uiterst behulpzaam.
Goede collectie.
Stipte en correcte aflevering.
Goede nazorg. Vriendelijke medewerkers die de liefde voor hun vak ook uitstralen.
Deskundig, betrouwbaar en uiterst behulpzaam.
Goede collectie.
Stipte en correcte aflevering.
Goede nazorg.

Tomas Smid

High level of the service. I am absolutely satisfied.

Willingness to help.

Rein G

Van twee artikelen was één artikel was niet voorradig. Na overleg met de leverancier werd een realistische levertijd verwacht van ca. een half jaar. Beide artikelen werden keurig afgeleverd. Dit was... Van twee artikelen was één artikel was niet voorradig. Na overleg met de leverancier werd een realistische levertijd verwacht van ca. een half jaar. Beide artikelen werden keurig afgeleverd. Dit was een online aankoop, Door de goede ervaringen gaan we Loft76 nog eens in Roermond bezoeken.

Zeer vriendelijk met realistische verwachtingen. Betrouwbaar en behulpzaam.

Kyra Papachristos

Loft76 heeft een interieur plan gemaakt voor ons huis. Nadat de plannen gepresenteerd werden was er alle tijd en ruimte om hier nog veranderingen in aan te brengen en werd er goed met ons... Loft76 heeft een interieur plan gemaakt voor ons huis. Nadat de plannen gepresenteerd werden was er alle tijd en ruimte om hier nog veranderingen in aan te brengen en werd er goed met ons meegedacht. Professionele vriendelijke en betrokken medewerkers van ontwerp tot levering en alles er tussenin.
We zijn erg blij met ons nieuwe interieur van bank, tot eetkamer, behang, lampen en accessoires. Als we de foto’s van ons project zien op Instagram zien dan geloven we bijna niet dat het ons huis is; alles past bij elkaar en is precies zoals we het wilde; kleurrijk, rust en gezelligheid met een paar mooie designtoppers! We zullen de gezellige frequente bezoekjes aan deze mooie zaak zeker gaan missen.

Klantvriendelijk, betrokken, vakkundig.

Ronald.

Ik heb recent een nieuwe bureaustoel gekocht. Deskundig advies met betrekking tot de kleur en afwerking, alle afspraken over de levering goed nagekomen.

Ik mocht de koop annuleren na levering zou blijken dat de stoel niet aan mijn verwachtingen voldeed.

Aan de dijk

Goede collectie, goede prijzen

Advies

Leonie Ettema

De prachtige collectie & product wordt geleverd met persoonlijke service. Er was ook aandacht voor een net transport!

Service, collectie, prijs-kwaliteit

Nvt

Heel goed. Super geholpen, goed advies!

Zie hierboven