Jacqueline

Mijn ervaring met Ligwijzer is goed. Het kussen is heerlijk. Alleen de hoezen voor de kussens hebben een verkeerde rits. Ik heb nu drie hoezen waarvan de rits kapot is. Bij de eerste kapotte rits... Mijn ervaring met Ligwijzer is goed. Het kussen is heerlijk. Alleen de hoezen voor de kussens hebben een verkeerde rits. Ik heb nu drie hoezen waarvan de rits kapot is. Bij de eerste kapotte rits heb ik gebeld en kreeg wel direct een nieuwe, maar deze ging ook weer snel kapot. Ik heb de hoes nu naar een naaiatelier gebracht en er een nieuwe rits in laten zetten, maar dit is natuurlijk niet de bedoeling.
Dit is erg jammer omdat de kussens zelf erg goed bevallen.

Ik heb gebeld omdat de rits van de hoes heel snel kapot ging, ik kreeg direct een nieuwe hoes opgestuurd.

Reactie Ligwijzer.nl:

Het klopt dat de ritsen nog een zwak punt zijn. Deze hebben we vervangen door sterkere ritsen en deze zijn op een andere manier ingenaaid. Deze nieuwe serie krijgen we begin augustus binnen. We... Het klopt dat de ritsen nog een zwak punt zijn. Deze hebben we vervangen door sterkere ritsen en deze zijn op een andere manier ingenaaid. Deze nieuwe serie krijgen we begin augustus binnen. We noteren uw naam en dan sturen we u gratis een goede sloop toe.
mvg,
Jan Willem Elkhuizen
Ligwijzer.nl

Femke

Snelle levering, heerlijk kussen

Hoofdkussen is van zeer goede kwaliteit

G v Oosterhout

Snelle verzending

Nvt

Elske Zwart

Na vele kussens te hebben uitgeprobeerd is dit het eerste kussen dat mijn nek goed ondersteunt, zodat ik 's nachts geen hoofdpijn meer ontwikkel. Een enorme verbetering van mijn nachtrust en... Na vele kussens te hebben uitgeprobeerd is dit het eerste kussen dat mijn nek goed ondersteunt, zodat ik 's nachts geen hoofdpijn meer ontwikkel. Een enorme verbetering van mijn nachtrust en kwaliteit van leven overdag! Heel veel dank daarvoor.

Persoonlijk contact, mogelijkheid om het kussen uit te proberen, afspraken worden nagekomen.

Broekhuizen

De ritsen van de kussenslopen zijn slecht. Wel nieuwe gekregen maar hier gaat hetzelfde mee gebeuren vrees ik. Verder Ou het kussen wat dikker mogen zijn.

Stevigheid is fijn

Leila Taihuttu

Goede service

Corine

Snelle service

Snelle service en de kortingscode via mijn fysiotherapeut werkte motiverend om mijn kussen te bestellen ?

Erwin

Het kussen werkt werkelijk uitstekend. Ik gebruik het nu 3 maanden en mijn hernia is weliswaar niet over (wat ik uiteraard ook niet had verwacht) maar mijn steeds erger wordende rugklachten bij het... Het kussen werkt werkelijk uitstekend. Ik gebruik het nu 3 maanden en mijn hernia is weliswaar niet over (wat ik uiteraard ook niet had verwacht) maar mijn steeds erger wordende rugklachten bij het opstaan (ook boven in mijn rug en mijn nek) zijn zo goed als verdwenen. Met het kussen is het slapen zeer comfortabel en omdat mijn ruggenwervel nu nauwelijks draait als ik lig, geeft dat enorm veel ontspanning. Ben heel blij dat ik dit lichaamskussen (extra lang) heb aangeschaft.

Niet alleen het kussen is geleverd, maar ook gratis een kleine navulverpakking zodat je het kussen eventueel bij kunt vullen. Zeer servicegericht. Heb ook voor mijn vrouw het kussen en extra slopen... Niet alleen het kussen is geleverd, maar ook gratis een kleine navulverpakking zodat je het kussen eventueel bij kunt vullen. Zeer servicegericht. Heb ook voor mijn vrouw het kussen en extra slopen besteld en die zijn ook snel en zorgvuldig geleverd.

Florian

Zeer goeie ervaring met deze leverancier! Zelfs na drie jaar kreeg ik nog steeds garantie op de hoes van mijn ondersteuningskussen. Snelle service en enorm klantvriendelijk en klantgericht! Kussens... Zeer goeie ervaring met deze leverancier! Zelfs na drie jaar kreeg ik nog steeds garantie op de hoes van mijn ondersteuningskussen. Snelle service en enorm klantvriendelijk en klantgericht! Kussens zijn ideaal voor een goeie nachtrust en mooi afgewerkt.

Enorm klantvriendelijk en klantgericht. Zeer goede garantieservice

Ligwijzer.nl

Mikoala

Heerlijk lang kussen gekocht voor mijn rug en bekken. Geen rugpijn meer