Sylvia Doveren- Spijkers

Ik heb al jaren enkele lage hernia's en één thoracaal. Dus was ik in de luxe situatie dat ik iedere nacht kon kiezen waar ik pijn had. Dus naast pijn chronisch slaap tekort. Toen het artikel in de...

Peter

Mikoala body pillow besteld via bol waar ligwijzer zijn spullen verkoop. Er staat bij 30 dagen proberen en gratis retour zenden.
De zelfde dag wilde ik het terug sturen maar ik moet betalen a...

Totaal niet

Betere informatie als je wil retour wil sturen en foto's aanpassen op de site de kussen zien er anders en groter uit als in werkelijkheid

Ine Neven

Uitstekend! Goede producten, snelle levering en correcte communicatie

goed onderbouwde informatie over producten

n.v.t.

Tiny van Hout

Duidelijke website en een goed product.

Het hoofdkussen is een prima product. Ligt heerlijk en ondersteunt nek en schouders prima

Peter Rutgers

Zeer prettige en professionele informatie. Ik had een bepaalde vraag en werd direct heel prettig geholpen met een extra tussenstukje tussen de lagen.

Particulier

Prima service!

Informatieverstrekking is prima!

H. Boom

Goed product

Meer reclame , want ik had het 10 jaar eerder willen hebben

r.krooder

Zeer goed

een prima product,doet wat er beweert word,ik ben zeer tevreden,geen rugpijn meer,geweldig.

...

Goede en snelle service. Kwaliteit kussen is echt top. Neem hem ook mee op reis! Wil niet meer zonder.

Snelle levering, heel erg fijn hoofdkussen.

Horen

Prima uitgevoerde bestelling

Eindelijk klopt het verhaal bij het product! Geweldig, sinds de aanschaf geen dagelijkse ochtend hoofdpijn, geen schouder of nekklachten meer!
Zeer tevreden mee! Meer fysiotherapeuten/ huisartsen zouden dit moeten promoten!!

De kussens incl de slopen leveren!!!