Pellicaan

Levering ok, kussen helaas niet de oplossing voor mijn probleem.

De kwaliteit van het product is goed, voor zo ver ik in korte tijd kan beoordelen

Mikoala

goede communicatie

A. Muller

Goede ervaring

Geen bijzonderheden

R H Dragt

Prima, maar zou iets steviger mogen. Achteraf had ik liever de lange variant gehad.

keurig op tijd geleverd

Reactie Ligwijzer.nl:

Wij sturen gratis een zakje extra vulling mee, daarmee is het kussen steviger te maken. Indien nodig sturen we als service gratis een zakje vulling na. In overleg met ons (info@ligwijzer.nl) kunnen... Wij sturen gratis een zakje extra vulling mee, daarmee is het kussen steviger te maken. Indien nodig sturen we als service gratis een zakje vulling na. In overleg met ons (info@ligwijzer.nl) kunnen we het kussen nog omruilen voor een langere versie. U dient dan wel nog het verschil in prijs (€ 15) bij te betalen.
Mvg, Jan Willem Elkhuizen, Ligwijzer.nl

Niels

Goed product en geleverd op de toegezegde datum

Levert kwaliteit, komt afspraken na

Angeline Nijhuis

Duidelijke site

Snelle en nette levering

Ria

Vlug geregeld.

Michel Brussé

Heel goede service, aanrader. Na mijn opmerking over de ritssluiting van mijn kussenhoes ontving ik gratis een nieuwe set!

Goede aftersales

Suzan Jongerius

Al jaren heb ik veel plezier van mijn body supporter. Nu een exemplaar voor mijn man besteld, die ernstig ziek is. Na telefonisch contact, waarbij ik vertelde waarom mijn man met spoed er graag één... Al jaren heb ik veel plezier van mijn body supporter. Nu een exemplaar voor mijn man besteld, die ernstig ziek is. Na telefonisch contact, waarbij ik vertelde waarom mijn man met spoed er graag één wilde gebruiken ontving ik de volgende dag het steunkussen al in huis, samen met nog wat extra accessoires. Top service

Niet alleen maar zakelijk bezig, maar ook met gevoel! Hartelijk dank

Lise

Professioneel