Maikel

Tevreden met lieshout

Snelle reactie, snel inplannen, goede service, vriendelijk

Willem Plas

Goede inlichting

ik had totaal geen verstand van wtw systemen, maar ze hebben mij alles duidelijk uitgelegd. alles werd ook volgens offerte afgehandeld.

geen verbeterpunt.

Frans

Makkelijk en snel

ik kon heel makkelijk een afspraak maken via hun website, kreeg over alles netjes en op tijd informatie en de monteur was ook vriendelijk.

Zwakke punten/verbeteringen

voor mij ging alles goed, geen verbeteringspunt.

Daniel

Blij met nieuwe ventilatie

ik ben blij met mijn nieuwe ventilatie die ik bij lieshout heb aangeschaft. ze kwamen het ook binnen korte tijd monteren. Ik heb eindelijk frisse lucht kwaliteit in huis.

Jonathan

Komt afspraken na, goede ventilatie

ze komen hun beloftes na en komen op tijd en snel bij je langs. Verder ben ik tevreden met de ventilatie, goede keus geweest.

Eric

Vriendelijk, reageert snel en komt gemaakte afspraken na.

Flexibel. Verteld een eerlijk verhaal

Zwakke punten/verbeteringen

Afspraken te dicht op elkaar ingepland. Wel netjes gebeld door de monteur/specialist.

Eric

Vriendelijk, reageert snel en komt gemaakte afspraken na.

Flexibel. Verteld een eerlijk verhaal

Hans

Professioneel bedrijf met goede ventilaties

Ze zijn een professioneel bedrijf met goede ventilaties en verstand van waar ze over praten. Kreeg snel een afspraak voor het plaatsen van mijn gekochte ventilatie.

Brenda

Eindelijk betere luchtkwaliteit in huis

nadat de ventilatie bij mij thuis is geplaatst is de luchtkwaliteit in huis aanzienlijk verbeterd. Ik ben er erg tevreden mee, had ik dit maar eerder laten doen!

Dennis

Mooie prijs, plaatsing ging netjes en schoon.

Mooie prijs voor een ventilatie, ook de plaatsing van de ventilatie verliep soepel en alles werd schoon achtergelaten bij mij thuis.