Leonie Gras

Fantastisch! Vanaf het eerste telefonische contact tot en met bezoek van de monteur. Erg correct, vriendelijk en meedenkend. Top service!

Vriendelijk, snel en goede service

Sila Nandoe

Bijzonder goede ervaringen

Deskundigheid en punctueel

Hans Van Baren

Werken snel

Snelle dienstverlening

Betere interne communicatie

Burak

Vandaag gebeld en ze zijn zelfde dag nog geweest. Vond het zelf erg fijn.

Ze zijn snel en werken ook netjes.

Nvt

Danny Keeman

Prima service

Vriendelijk, duidelijke communicatie, verstand van zaken.

Manuel

Zeer tevreden over de service en ervaring van de onderhouds monteur

Kennis van systeem
Goede uitleg
Klant vriendelijk

Zwakke punten/verbeteringen

Nog geen afrekenings bon gekregen inclusief foto's. Zou fijn zijn als monteurs een eigen stofzuiger meenemen en gebruiken.

Mathijs

Wij hebben onze WTW en mechanische ventilatie laten vervangen en het systeem laten reinigen door Lieshout Service. We zijn tevreden met de verleende diensten!

Vlotte communicatie. Professionele installateur die met ons mee dacht.

Zwakke punten/verbeteringen

De communicatie was vlot, maar ook erg bondig. Ik vroeg om advies over welk apparaat het beste was voor mijn huis, en had meer uitleg gewild waarom u mij dit specifieke apparaat heeft aanbevolen.

Ponsioen Maastorenflat

Goede ervaring. Er is geleverd wat is afgesproken

Goed teamwork van jullie installateurs Samuel en Kamal.

Zwakke punten/verbeteringen

Meer nadruk leggen van te voren dat de unit met aansluit mogelijkheden en onmogelijkheden veel meer ruimte in beslag neemt dan de maten van de unit tov de oude unit doen verwachten. Dus ja tevreden,... Meer nadruk leggen van te voren dat de unit met aansluit mogelijkheden en onmogelijkheden veel meer ruimte in beslag neemt dan de maten van de unit tov de oude unit doen verwachten. Dus ja tevreden, maar had ik dit verlies aan bruikbare kastruimte geweten dan had ik de vervanging niet gedaan.

Eikenbroek

Goed volgens afspraak werk

Snelle service

Wisjaal Chedi

Vervelend ervaring. De monteur kwam 2 uur later dan afgesproken. Ondertussen niet op de hoogte gehouden door Lieshout Service. Op eigen initiatief Lieshout Service gebeld (een uur na afgesproken... Vervelend ervaring. De monteur kwam 2 uur later dan afgesproken. Ondertussen niet op de hoogte gehouden door Lieshout Service. Op eigen initiatief Lieshout Service gebeld (een uur na afgesproken tijd) toen werd aangegeven dat de monteur er binnen 30 min zou zijn, maar kwam uiteindelijk nog 50 min later. Dit ook aangegeven bij de monteur maar die zei dat het bedrijf deze afspraak opeens in zijn agenda had gepland. Ondanks alles geen excuses en geen compensatie vanuit Lieshout Service.

Klein onderhoud goed gedaan

Zwakke punten/verbeteringen

Klanten op de hoogte houden van eventuele vertraging.