Ponsioen Maastorenflat

Goede ervaring. Er is geleverd wat is afgesproken

Goed teamwork van jullie installateurs Samuel en Kamal.

Zwakke punten/verbeteringen

Meer nadruk leggen van te voren dat de unit met aansluit mogelijkheden en onmogelijkheden veel meer ruimte in beslag neemt dan de maten van de unit tov de oude unit doen verwachten. Dus ja tevreden,... Meer nadruk leggen van te voren dat de unit met aansluit mogelijkheden en onmogelijkheden veel meer ruimte in beslag neemt dan de maten van de unit tov de oude unit doen verwachten. Dus ja tevreden, maar had ik dit verlies aan bruikbare kastruimte geweten dan had ik de vervanging niet gedaan.

Eikenbroek

Goed volgens afspraak werk

Snelle service

Wisjaal Chedi

Vervelend ervaring. De monteur kwam 2 uur later dan afgesproken. Ondertussen niet op de hoogte gehouden door Lieshout Service. Op eigen initiatief Lieshout Service gebeld (een uur na afgesproken... Vervelend ervaring. De monteur kwam 2 uur later dan afgesproken. Ondertussen niet op de hoogte gehouden door Lieshout Service. Op eigen initiatief Lieshout Service gebeld (een uur na afgesproken tijd) toen werd aangegeven dat de monteur er binnen 30 min zou zijn, maar kwam uiteindelijk nog 50 min later. Dit ook aangegeven bij de monteur maar die zei dat het bedrijf deze afspraak opeens in zijn agenda had gepland. Ondanks alles geen excuses en geen compensatie vanuit Lieshout Service.

Klein onderhoud goed gedaan

Zwakke punten/verbeteringen

Klanten op de hoogte houden van eventuele vertraging.

Beikes

Het onderhoud van onze WTW verliep in drie keer. De 2e monteur heeft gedaan wat hij moest doen, behalve de debietmeting.
Daarvoor kwam een 3e monteur. Beide monteurs waren heel vriendelijk en...
Daarvoor kwam een 3e monteur. Beide monteurs waren heel vriendelijk en beantwoorden rustig onze vragen.

Vriendelijke , vakbekwame, monteurs.

Zwakke punten/verbeteringen

Afspraken maken; hoewel er op het laatst regelmatig contact met ons werd gehouden.

Jaap den Ouden-Budel

Bedrijf reageert snel en efficiënt, vervangen en reinigen mechanische ventilatie is goed verlopen.

Goede informatie over de mechanische ventilatie en bediening draadloze bediening

Zwakke punten/verbeteringen

Ventielen kleiner ventiel niet voorradig of mogelijkheid is door de monteur niet besproken.

Henry

Goed werk verricht

alles werd vooraf uitgelegd voordat ze startten.

geen.

Stefan

Positief over lieshout service.

correcte monteur, kwam op tijd, netjes alles geplaatst.

Cor

Snelle offerte. Snelle afspraak. Keurig werk, achteraf netjes schoongemaakt.

Snelle offerte. Snelle afspraak. Keurig werk, achteraf netjes schoongemaakt.

geen.

Piet H.

Flexibel, werken snel en netjes.

Ze zijn erg flexibel met het maken van een afspraak. Ook werken ze snel en netjes, alles werd schoon achtergelaten toen ze klaar waren.

Bram

Vervanging

mijn oude wtw laten vervangen door lieshout voor een nieuwe wtw. alles verliep snel en soepel. Ook voor onderhoud kun je bij hun terecht.

Zwakke punten/verbeteringen

geen zwakke punten voor mij.