Ufuk

Zeer goed, snel geholpen

Snelle dienstverlening

Familie W.

Wij zijn zeer tevreden over onze ervaring met Lieshout Service.

Goede communicatie, transparantie, kundig personeel

Nvt

Monique

Mijn ervaringen waren prima. Zowel telefonisch als per email verliep het contact prettig.

Vriendelijkheid en snelheid

Zwakke punten/verbeteringen

Geen folder geven waarin staat dat afstandsbediening 70 euro kost als ik daar 89 voor moet betalen

Pl Van agtmael

Petfect

Allex

Niks

Ouwens

Deskundig geholpen en goed voorgelicht.

Snel gereageerd op mail en meteen afspraak kunnen maken.

Zwakke punten/verbeteringen

Monteur had eventueel laptop mee kunnen nemen om ons systeem te testen.

E meijer

Afspraak was snel gemaakt . Monteur liep alleen maar te zuchten en steunen. Mijn oude box kreeg hij er niet uit. Dus de nieuwe er maar naast geplaatst. Ventilatie afdekdoppen waren te groot. Moest... Afspraak was snel gemaakt . Monteur liep alleen maar te zuchten en steunen. Mijn oude box kreeg hij er niet uit. Dus de nieuwe er maar naast geplaatst. Ventilatie afdekdoppen waren te groot. Moest ik zelf maar nieuwe kopen en ze erop doen. Dit vond ik niet tof.. want nu moet ik het nog zelf afmaken en ben daar helemaal niet handig in.

Snel afspraak

Zwakke punten/verbeteringen

Monteur straalde geen vertrouwen uit .

Verhelst-klein

Het is prima gedaan door een deskundige en vriendelijke werknemer.

Zie boven.

Geen.

Renate

Perfect werk geleverd. Heldere, prettige communicatie van kantoor en monteur.

De ventilatiemachine is netjes vervangen, met inachtneming van mijn aanwijzingen. Vriendelijke, kundige monteur.

Zwakke punten/verbeteringen

De afspraak moest een keer verzet worden, maar dat was een dag van tevoren aangegeven en niet pas na geplande afspraak, tegenwoordig een compliment waard. Dus dat is geen echte kritiek, kan... De afspraak moest een keer verzet worden, maar dat was een dag van tevoren aangegeven en niet pas na geplande afspraak, tegenwoordig een compliment waard. Dus dat is geen echte kritiek, kan bovendien gebeuren.

Huizer bouw

Ik ben zeer tevreden

alles word snel opgepakt en opgelost

nog niet gevonden

Rosario Pulvirenti