Linda

Behulpzame medewerkers, service na plaatsing ook goed.

Behulpzame medewerkers die je alles uitleggen over de ventilatie en gebruik ervan. Ook de service die ze verlenen na de plaatsing is goed . Onderhoud etc werd allemaal geregeld. Erg tevreden ermee.

d

John

Plaatsen van ventilatie is snel gegaan.

ze waren zeer snel klaar met het plaatsen van de ventilatie. Erg netjes afgerond alles.

Bram

Goede ventilatie, vakkundige mensen.

ventilatie is echt super, erg tevreden mee. verder zijn het vakkundige mensen die het komen installeren, ze leggen alles netjes uit.

Niks.

Pieter

Blij met hoe alles gedaan is

zeer tevreden met mijn nieuwe ventilatie die door lieshout is geplaatst. eindelijk een betere lucht kwaliteit in huis.

Zwakke punten/verbeteringen

niks slechts te zeggen, ik ben echt blij met mijn nieuwe ventilatie.

Ton

Goede service

ze leveren een goede service, ook als er na de plaatsing van de ventilatie onderhoud nodig is komen ze langs. Erg tevreden.

Emiel

Snelle afspraak, komen beloftes na, duidelijke uitleg

ik kreeg snel een afspraak voor het plaatsen van mijn ventilatie, ze komen hun gemaakte beloftes na. Verder was ik ook erg blij dat ze bij het plaatsen van de ventilator alles duidelijk uitlegden.

=

Bert

Kennis van hun producten, duidelijke uitleg, snelle installatie

ze hebben veel kennis over hun producten en leggen elke stap duidelijk uit. ze hebben netjes en schoon gewerkt en ze waren zo klaar met de installatie van de ventilator.

d

P. S.

Mixed feelings

Monteur snel gewerkt en liet dmv foto’s zien wat hij gedaan had.

Zwakke punten/verbeteringen

Duurde erg lang voordat de monteur kwam. Was 4 uur later dan opdrachtbevestiging!

Ron

Ik ben erg tevreden met mijn ventilatie van Lieshout. Het is een betrouwbaar en efficiënt systeem dat mijn huis constant voorziet van frisse lucht. Ik merk echt een verschil in luchtkwaliteit sinds... Ik ben erg tevreden met mijn ventilatie van Lieshout. Het is een betrouwbaar en efficiënt systeem dat mijn huis constant voorziet van frisse lucht. Ik merk echt een verschil in luchtkwaliteit sinds ik het heb geïnstalleerd.

...

Robert

Ik kan iedereen aanraden om te investeren in ventilatie van Lieshout. Het zorgt voor een gezonder binnenklimaat en helpt bij het bestrijden van vochtproblemen.

ik kan iedereen aanraden om te investeren in ventilatie van Lieshout. Het zorgt voor een gezonder binnenklimaat en helpt bij het bestrijden van vochtproblemen.