Roel

De installatie van de ventilatie was snel en eenvoudig. Het team van Lieshout was professioneel en zorgde ervoor dat alles perfect werd geïnstalleerd. Nu kan ik genieten van een constant frisse... De installatie van de ventilatie was snel en eenvoudig. Het team van Lieshout was professioneel en zorgde ervoor dat alles perfect werd geïnstalleerd. Nu kan ik genieten van een constant frisse luchtstroom door mijn hele huis.

Samuel

Een geweldige investering voor iedereen die op zoek is naar comfort en gezondheid in huis!

-/-

Gregor

De installatie van het ventilatiesysteem verliep vlot en professioneel. Het team van Lieshout was deskundig en behulpzaam bij het beantwoorden van al mijn vragen. Ook de nazorg was uitstekend; ze... De installatie van het ventilatiesysteem verliep vlot en professioneel. Het team van Lieshout was deskundig en behulpzaam bij het beantwoorden van al mijn vragen. Ook de nazorg was uitstekend; ze hebben me geholpen bij eventuele problemen of onderhoudsbehoeften.

///

Henk

Erg tevreden!

ik kan iedereen aanraden om te investeren in een ventilatiesysteem van Lieshout. Het zorgt voor een gezonder binnenklimaat, voorkomt vochtproblemen en draagt bij aan een comfortabeler leefomgeving.... ik kan iedereen aanraden om te investeren in een ventilatiesysteem van Lieshout. Het zorgt voor een gezonder binnenklimaat, voorkomt vochtproblemen en draagt bij aan een comfortabeler leefomgeving. Ik ben zeer tevreden met mijn keuze!

a

David

Vlot en professioneel

Het installatieproces verliep vlot en professioneel. De vakmensen van Lieshout waren zeer deskundig en vriendelijk. Ze hebben alles netjes afgewerkt en hebben me uitgebreid geïnformeerd over hoe ik... Het installatieproces verliep vlot en professioneel. De vakmensen van Lieshout waren zeer deskundig en vriendelijk. Ze hebben alles netjes afgewerkt en hebben me uitgebreid geïnformeerd over hoe ik het systeem optimaal kan gebruiken.

?

Dirk Jan

Verstand van ventilatie, blij met de prijs en kwaliteit.

ze hebben veel verstand van alle ventilatie systemen. Ook ben ik erg blij met de prijzen van lieshout service en hun kwaliteit van de producten.

Brigitte

Snelle service, netjes, blij met de ventilatie systeem.

ze bieden een snelle service, ze werken netjes zonder rommel achter te laten. Ik ben erg blij met mijn ventilatie systeem.

Sjoerd

Netjes, snel, prijs kwaliteit is goed.

netjes en snel alles afgehandeld, ook erg tevreden over de prijs kwaliteit verhouding.

niks.

Martijn

Goed geholpen offerte kwam snel.

goed geholpen door de medewerkers en alles werd goed uitgelegd, ook kwam er snel een offerte.

arjan

Tevreden met hoe alles is verlopen, prijs is ook prima.

tevreden over hoe alles is verlopen en snel is afgemaakt. prijs is ook prima.

;