Zou u opnieuw voor Mr. van Dijk kiezen?
Hoe waardeert u de prijs in verhouding tot de kwaliteit?
Hoe waardeert u de informatie op de website van Mr. Van Dijk?
Hoe waardeert u het nakomen van gemaakte afspraken?
Hoe waardeert u de uitvoering van de opdracht?
Hoe waardeert u de bereikbaarheid van Mr. Van Dijk en zijn kantoor?
9.8/10
Zou u Mr. van Dijk aanbevelen bij een relatie of vriend?
Hoe waardeert u de deskundigheid van Mr. Van Dijk?

Zeer prettig contact! Veel vertrouwen in Mr. v Dijk. Belt altijd snel terug als hij door omstandigheden niet zelf aan de telefoon kan komen. Daar ik (we) van zijn kennis moeten uitgaan, kan ik... Zeer prettig contact! Veel vertrouwen in Mr. v Dijk. Belt altijd snel terug als hij door omstandigheden niet zelf aan de telefoon kan komen. Daar ik (we) van zijn kennis moeten uitgaan, kan ik alleen zeggen :prima.

Chantal den Hertog

Mr. Van Dijk benaderd om bij te staan, na een aanrijding met whiplash als gevolg.
Zeer goed bijgestaan, kon goed terecht met mijn vragen, goed advies waar nodig en heb zeker het idee dat alle mogelijkheden zijn bekeken.

Sashwita

Na vele teleurstellingen in andere belangenbehartigers ben ik terecht gekomen bij de heer van Dijk.
Het was meteen goed. De heer van Dijk is deskundig, punctueel, luistert goed en neemt alle zorgen uit handen.

Margret Vermeulen

N.a.v. medische fout heeft Mr. van Dijk mijn belangen behartigd met uitstekend resultaat. Prettig in de contacten, eerlijk in de te verwachten resultaten en altijd zeer correct. Het belang van de... N.a.v. medische fout heeft Mr. van Dijk mijn belangen behartigd met uitstekend resultaat. Prettig in de contacten, eerlijk in de te verwachten resultaten en altijd zeer correct. Het belang van de cliënt staat voorop.

j.j.c guijt

Mijn ervaring met de Mr van dijk vind ik heel goed gegaan ook qua uitleg op soms de moeilijke woorden in brieven
en tevens de uitleg van de secretaresse ik beveel deze advokaat dan ook aan...
en tevens de uitleg van de secretaresse ik beveel deze advokaat dan ook aan als iemand deze zoekt