Nancy

Eerste maal via Lara Reizen op vakantie naar Turkije geweest. We hadden in 2020 een annulatie gekregen door de Coronacrisis en lockdown. Nu, 1 jaar later, in juli 2021 toch op reis kunnen gaan met onze coronavoucher. Ik ben zeer tevreden over de volledige lijn maar vooral over de uitstekende klantenservice. Op om het even welk moment van de dag kan men een whatsapp bericht sturen met een vraag, vrijwel onmiddellijk krijg je de nodige hulp aangeboden. Mijn terugvlucht moest ik veranderen, ook dat was totaal geen probleem. Persoonlijk privévervoer van en naar de luchthaven is een sterk pluspunt. Ik verkies bij voorkeur Lara reizen boven een grote touroperator wegens de persoonlijke aanpak. Mijn volgende Turkije reis boek ik sowieso uitsluitend nog bij Lara reizen.

Privévervoer van en naar de luchthaven. Uitstekende en snelle klantenservice in het nederlands.

De vervoersrit van het hotel naar de luchthaven viel wat tegen. De chauffeur kwam iets te laat aan het hotel, waar ik wel begrip voor heb. Het verkeer is druk. Na een aantal km stopte de chauffeur op de weg aan een winkel om er drinken te kopen. Wij bleven verweesd achter in het busje. Aan de luchthaven zei de chauffeur iets tegen ons, wat we totaal niet begrepen...Hij keek wat boos naar ons en reed vervolgens weg.

Score voor Lara Reizen: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Reis naar Turkse Rivièra (Saturn Palace hotel)