Lugardi Theunissen

Goed geregeld

Snel antwoord/ goeie service

Dat de chauffeur in Alanya wat duidelijker zichtbaar was

Alle jaren weer dik te vreden met lara reizen

Eerlijke prijzen en fijne gasten die hun afspraken goed nakomen

Zou zo niet weten, wat ze nog beter kunnen doen

Sarah

Heel goed

Communicatie

Teo Mulder

Lara verzorgde een perfecte vakantie in cappadocie met de hettitische stad en daarna naar de kust.
De ballonvaart, huurauto en binnenlandse vlucht met transfers waren allemaal perfect geregeld.

Via whatsapp steeds bereikbaar voor vragen tussendoor met direct antwoord.

Het hotel in cappadocie had geen zwembad en matige handdoeken service en hygiëne.

D.Vissers

Hebben deze zomer een reis geboekt via Lara reizen naar Delphin imperiaal in Lara Was de 2de x dat we via Lara reizen hebben geboekt en ook deze x was alles weer top geregeld
Kan deze...
Kan deze reisorganisatie iedereen aanbevelen echt top service
Kwamen voor terugreis op AirPort toen bleek dat je bij Corendon voor terugreis elektronische ingecheckt moest zijn anders kwamen er 10€ p.p kosten bij wat bleek de man van Lara reizen had dat allemaal al gedaan voor ons echt TOP

Mensen zijn ter plekke daar mocht er iets zijn en altijd bereikbaar voor alle vragen en problemen

Zo het zo niet weten

Hakan Besken

Perfecte dienstverlening!

Betrouwbaar en snelle antwoord.

Viola

Fijne boekingssite en reisbegeleiding

Duidelijke website

Nb

p.w de with

Drama de laatste keer

Mijn vakantie gaat niet door door zijn doen.

Boek al jaren bij hem en ging altijd goed.

Vrijdag ochtend weer geboekt en aangegeven dat ik...
Drama de laatste keer

Mijn vakantie gaat niet door door zijn doen.

Boek al jaren bij hem en ging altijd goed.

Vrijdag ochtend weer geboekt en aangegeven dat ik maandag ochtend zou betalen aangezien ik weg moest. Hij heeft daar niet op gereageerd en ik heb netjes zoals afgesproken maandag ochtend betaald.

Wat blijkt maandag avond: hij heeft niets geboekt. Ik zou nu meer moeten betalen en dat was mijn schuld.

Ik heb het te laat aangegeven dat ik maandag zou betalen. Niet dus en heb ik aangetoond maar dat maakt niet uit.

NIET BOEKEN BIJ HEM!

Geen zo blijkt achteraf

Afspraken nakomen, leren lezen

Reactie Lara Reizen:

Geachte dames en heren,
Geachte dames en heren,
Heer De With heeft op vrijdagmiddag 26.8.2022 een last minute reis ( met vertrek woensdag 7.8.2022 ) geboekt. Na boeking heeft hij doorgeven dat hij op maandag 29.8.2022 gaat betalen dat hij snel weg moest. Wij hebben netjes gevraagd ( Wilt u alstublieft uw reissom nu overboeken ? ) Zonder overleg en zonder goedkeuring van betaling. Niet eens gevraagd of hij maandag zijn reissom MAG betalen.
De reis werd door ons kosteloos geannuleerd. Klant geld was op dinsdag 30.8.2022 om 10:00 uur op onze rekening en werd meteen volledig teruggestort naar zijn rekening.
En nu probeert heer de With ons zwart te maken. Hij heeft al zo een 8 verschillende web sites zelfde recensie geschreven over Lara Reizen.
Ik hoop iedereen hiermee voldoende hebben te geïnformeerd.
Vriendelijke groeten,
Taylan Ceviz
Lara Reizen

Shulaksmie

Super geregeld

Goede service en goede communicatie

Anand Roepan

Super positief