Levertijd producten

Annemarie

Goede webshop met leuke lampen. De juiste lampen kunnen vinden en goed geholpen door de medewerker over welke peertjes we hier het beste in konden doen. Kortom tevreden over alles!

Goede klantenservice en groot aanbod

=

Annemieke de Groot

Normaal gesproken koop ik lampen in een winkel, maar online via de website van Lamp123 is ook gewoon prima te doen! Goed geleverd, mooie lampen, helemaal tevreden dus.

Veel keuze, toch snel gevonden wat ik zocht

Neehoor

Slechte communicatie

Nog geen

Communicatie en verzendtijden

Reactie Lamp123.nl:

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Bedankt voor uw review. De levertijden staan altijd vermeld in de advertenties onder de producten. Mocht dit afwijken, dan houden wij u hier altijd over op de hoogte per e-mail.
Wij proberen altijd snel te communiceren met onze klanten. Doorgaans heeft u binnen 24 uur reactie op uw mails, en overdag tijdens werkuren proberen wij dit binnen het uur te beantwoorden.
Lamp123

Bestelling netjes en snel geleverd. Blij met de lampjes en de service

=

M Rupke

Prima ervaring ,snelle levering .

Geven gelijk antwoord als je een vraag hebt en alles heel correct verpakt

Webshop die gewoon doet wat het moet doen. Bestellen ging makkelijk en levering was gewoon in orde. Bestel hier naar tevredenheid altijd mijn lampen en zal dit in de toekomst ook blijven doen... Webshop die gewoon doet wat het moet doen. Bestellen ging makkelijk en levering was gewoon in orde. Bestel hier naar tevredenheid altijd mijn lampen en zal dit in de toekomst ook blijven doen vanwege de service.

Alles is oke

Niks

Aurore

Tevreden met mijn aankoop. We zijn erg blij met onze mooie Eglo lamp.

Mooi product en prima levering

Super webshop en snel in huis, niks op aan te merken.

...

Pim

Prima lampen en goede prijs. Ik heb snel weer licht in huis! Had wat vragen over een lamp, maar deze kon de klantenservice snel en goed beantwoorden. Gelijk besteld en werd goed geleverd, goed... Prima lampen en goede prijs. Ik heb snel weer licht in huis! Had wat vragen over een lamp, maar deze kon de klantenservice snel en goed beantwoorden. Gelijk besteld en werd goed geleverd, goed verpakt om beschadigingen te voorkomen. Ik ben tevreden!

Goed verpakt en klantenservice reageert snel en kundig

Frits Veenendaal

Helemaal prima, snel in huis! Volgende keer weer hier bestellen.

Mooie website met veel keuze

Gewoon goed.